3937
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Jippiiiieee

8 februari 2010
677
Idag fick jag ett sånt där mysigt finjobb att fixa på jobbet...
byte av Kabelstam i ramen på en Volvo FH16 blir väl klart på onsdag kanske....
*många buntband & kontaktstycken blire*

Sen när jag kom hem så gick jag ut i garaget & fixade lite på rodden men det får ni
läsa om i projekttråden ;)


https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/855874_nnf3sd.jpg
2010-02-08 *finjobb på volvo*

för 16 år sedan
Tog längre tid än väntat.. ända till Torsdag eftermiddag... sånt här jobb bör man inte göra med feber i kroppen så ni vet ;)
för 16 år sedan
Härligt! Det verkar vara lätt att få SLADD nu nör det snöar, HAHA!


Sök