3937
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

SM-RALLY PÅ HEMMAPLAN HÄR I SANDVIKEN

26 februari 2010
686
Vädret har väl inte vart det bäst idag, regnat som faaaan, men jag&några jobbarkompisar kom iaf ut & kollade SS.1&2 (samma sträck 2ggr) som kördes ikväll & sen var vi även till Göransson Arena & spanade in serviceplatsen.

För er som tittade på Melodifestivalen från sandviken för ett par veckor sen & funderade över storleken på arenan så kanske det är lättare att förstå hur stor den är när ni ser dessa bilder med bilar på :D ??

& en Tv som kan visa bilar i större än "Naturlig" storlek är väl inte dumt, tror den TVn är på 60kvm hur stort mäter den i tum då??

Börjar med en bild på hemmaföraren som jag känner, PeO Berglunds bil & sen är det lite blandade bilder från serviceplatsen inne i arenan.

TYVÄRR KOMMER JAG NOG INTE ATT HA TID & TA MIG UT I SKOGEN IMORGON LÖRDAG :(

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867330_fb34ym.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867331_cihj6z.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867332_tw7wx9.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867334_ykwq49.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867335_oauwnl.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867336_tn5l87.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867337_99hnch.jpg

Ryska Maffian var visst på plats dom med ;)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/867338_jg6m32.jpg

för 16 år sedan
gött om taket rasar på den byggnaden :P haha
för 16 år sedan
ååh! Jag ska dit idag :) får se om jag får till några schyssta bilder!


Sök