3939
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

PV-målning

25 mars 2010
2705
Har pensalt svartfärg på delarna nu :)

sen har jag fått ett 6-volts elschema till PVn mejlat till mig *ääääntligen*

skickar gärna schemat vidare med mejl om nån behöver det.
(jpg fil, funkade jättebra att skriva ut på ett vanligt A-4 ark.)

Sen har jag ju kromade plåtar (troligen till insida A-stolpe) som visat sig inte vara till PV...
undrar vad dom kan vara till??? nån som vet??

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/885244_mj6mdn.jpg
2010-03-25 första varvet halvmattsvart penslat
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/885246_hx98ds.jpg
2010-03-25 första varvet halvmattsvart penslat
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/885249_ipo85m.jpg
Elschema PV544A,B- B16 6-volt (mejlar bilden om nån är i behov av den)
Vad passar desa på för bil?:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/871780_duhszv.jpg

för 16 år sedan
kan hända... dom är iaf för korta för en 544 & har bara 2 skruvhål mot min PV som har 3st
för 16 år sedan
dom kan inte va till en pv444? :)


Sök