3285
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Idag äre den stora dagen :)

1 april 2010
939
Den stora vedkapardagen alltså... nu sätter jag ingång vedkapen :D

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/888972_sql5j0.jpg
den 14e mars fick jag hem veden men förs idag sätter jag igång med kapandet... & detta är inget Aprilskämt :)

Mellan regnskurarna så har jag kapat lite ved iaf ;)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/889287_p0xmu4.jpg
2010-04-01 första dagen på högen avklarad.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/889294_zrza5u.jpg
2010-04-01 Mjukstart på kapningen denna första dag.



Sök