3285
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Lite PV delar handlades igår :)

3 april 2010
1459
Fick hemleverans av den viktiga V-undre bärarmen, inklusive spindlar, & andra övre/undre bärarmar
som följde med på köpet, det tackar jag den snälle http://www.garaget.org/Opelmicke för att han ville leverera hem till mig, lite pengar & två vw navkapslar gjorde honom nöjd tror jag, & så fick jag gosa med gulliga små hundar med. :)

*uppdatering 22.00*
I eftermiddag har jag tvättat motorummet på PVn, plockat isär bärarmen som ni ser nedan,
rengjort & målat kylaren, mm mm mm

BILDER FRÅN IGÅR:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/890625_o6wq6y.jpg
2010-04-02 Ny V-bärarm
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/890632_cm1llg.jpg
2010-04-02 "Ny" V-bärarm

DAGSFÄRSKA BILDER:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891146_qzlfxz.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta*
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891148_713p9s.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta*
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891152_4f6291.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta* (observera det gula krysset som troligen är en fabriksmarkering)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891158_zvekp7.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta* (Behövs lite jobb på elsystemet mm)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891165_pyx911.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta*
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891167_lfus8o.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta* Ska dit med den kromade fläktmotorplattan & nya röda slangar, sen duger det.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891175_pjn546.jpg
2010-04-03 *tvätta,tvätta,tvätta*
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891176_8z0er8.jpg
2010-04-03 *måla,måla,måla*
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/891178_hwkmfm.jpg
2010-04-03 Bärarmen isärplockad & renskrapad, nu återstår blästring & målning

för 16 år sedan
intresserad av att köpa halva luftslangen jag köpte för ett tag sedan? behöver ju inte hela :P
för 16 år sedan
Härligt, kan aldrig bli för mycket pv-delar. :)


Sök