3210
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Skitgrejjor :(

4 april 2010
1780
FAN vilken tid det ska ta & få ordning på en vedtransportör då :(
kan ju bero på att kompisen som äger den har vandaliserat den ganska rejält ;)

Men men nu har vi iaf fixat lite delar & sen åkte givetvis kompisen iväg till sin stuga över påsken så jag får bygga ensam, vadkapning dagtid & vedtransportörsrenoverin kvällstid är vad livet innehåller just nu ;)


https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/893921_gpmn4r.jpg
Lite ved har iaf passerat förbi kapklingan dom dagar jag hållt på (ja lite hjälp har jag fått med langning av trän) :)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/893896_8gf9tc.jpg
Sönderkapad & vandaliserad vedtransportör ska förvandlas till nånting som funkar :D
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/893903_uz7ny0.jpg
Inte nog med att han hade knäckt rännan , han körde dessutom slut på gamla motorn&växelhuset... eller om det var i omvänd ordning, nu har vi iaf snott denna motor av hans farsa & ska montera den istället. Hoppas att växelhuset ska ge lagom hastighet, (varvar ca 16-17rpm)



Sök