3307
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

vedkapning & liiiite liiiite PV pyssel

8 april 2010
1170
Vedkapningen går fortfarande på fullvarv så bilarna får stå åt sidan.

Men fick iaf hem den efterlängtade instruktionsboken till PVn idag
som jag köpt osett & förskottsbetalt & förvånande nog höll den högre
standard än jag vågat hoppas på :)

Sen har jag lagt 2a bärarmen i citronsyrabad då jag kom på att jag
hade sånt rostlösningsmedel hemma :)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/899049_3z58d8.jpg
2010-04-08 Lite ved :)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/899039_qeybnf.jpg
2010-04-08 Instruktionsbok 544B
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/899051_tzv45e.jpg
2010-04-08 Bärarm i rostlösningsbad.

Uppdatering, Efter avslutat bad:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/904642_3bpxhp.jpg

för 16 år sedan
Testa elektrolysbad! funkar utmärkt! :D


Sök