3377
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Falun & Marknad...

10 april 2010
1066
Uppdatering kommer i eftermiddag/kväll om jag handlat nåt ;)

Detta blev det idag & väldigt tomt i plånboken ;)

Till A-forden: Kederlist,typskylt till torpedväggen,vindruteram,

Till PVn: Tätningslist mellan motorhuv&torpedvägg.

Till Puchen: "DAKOTA" dekaler till tanken.

Till farsans DKW-125a: Packningsats.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/900918_vqdlhn.jpg
2010-04-10 Vindruteram kan vara bra & ha... nu har jag två så den förre blir väl "över" *köpt på Falumarknaden idag*
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/900919_ff4wjj.jpg
2010-04-10 Torpesskylt till A-forden *köpt på Falumarknaden idag*

för 16 år sedan
alltid bra att ha saker liggandes =)


Sök