4809
Sök

Pierre2JZ

Västra Götaland

Foruminlägg
Medlem sedan
25 november 2013
Senaste besöket
1 maj 2020

Kommentarer

för 10 år sedan
Mjau, snygg
för 10 år sedan
Gillar bygget, takkorg extraljus och alla arbetsljus på taket. Måste bli verkligt dagsljus när du tänder upp.... Väntar på bild i mörker med lite arbetsljus ;) röst läggs!
för 10 år sedan
Om du vill styla den så kanske ett C-West kjolpaket skulle sitta fint, lite ovanligare att se en kombi med det kittet! :) Frän bil annars!
för 12 år sedan
Blev jävligt bra må jag säga! :D
för 12 år sedan
Snyggt! Har du lackat själv, lämnat in dom eller köpt dom vita?
för 12 år sedan
Fan så läckert! :D Härligt att dom äntligen kommit! Har du provkört nått i mörkret? Eller den termen kanske inte existerar längre med den kalibern av extraljus? ;)
för 12 år sedan
Tight fit. Snyggt...


Sök