Volvo V50 "Gräddklutten" (2011)
Mkt skit.. klart man tvättar av och polerar överallt på bilen.
Även under stötfångarna.
Och har det blivit blästerskadat då fyller man in med färg och polerar efter det. Gör inte alla det? Har man ens en ren bil den inte är polerad under med? xD
Även under stötfångarna.
Och har det blivit blästerskadat då fyller man in med färg och polerar efter det. Gör inte alla det? Har man ens en ren bil den inte är polerad under med? xD
7 visningar
0 kommentarer
Bilden publicerades 24 juni

