65 håller på med bilar som ni ser e det volvo och Cadillac som gäller mest bor i tullinge
För er som inte förstår så har jag haft 2 flasch green en vinter och en sommar
Har även en till sida som heter fattig här på garaget
Garaget.org/fattig
För er som inte förstår så har jag haft 2 flasch green en vinter och en sommar
Har även en till sida som heter fattig här på garaget
Garaget.org/fattig

