Har aldrig i hela mitt (korta bil-)liv sett någon slags styling-lysen till SAAB, varken fram eller bak.
Men vet någon något till 9-5 skulle det ju iofs vara intressant
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
finns nog tyvärr inte men du kan ju göra som han med den blåa 9000 ta baklampor från opel astra http://www.garaget.org/?car=103205 chrilles 9000 ombyggd igen
finns bilder på den 9000 nånstans en 88 tror jag det var och finns i skara/götene området
eller framlampor från Bmw e36 fast får ju naturligtvis modda då
Klart det kan gå om du gör det seriöst, var ju en som gjorde det på NG900, nån grön slemmig sak
Katamaru, kumaru eller något sånt tror jag att han hette.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Det är ju enligt mig långt ifrån snyggt men poängen är ju att visst går det!
Har faktiskt själv funderat lite över vilka lysen till andra bilar som passar på min, om man är villig att jobba lite så bör det ju öka chansen att hitta något som funkar.
Senast redigerat av TBOC_Razor (2 september 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P