Angående: Kramfors/Sollefteå Flygplats Träff/Race mm

soyd
5 september 2008 · 1 853 Inlägg

Hej

Förra fredagen hölls det i Kramfors en bil träff:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=99928

Och det vart även ett litet mindre streetrace. Som det vart mycket diskussioner omkring i den lokala tidningen...

http://allehanda.se/avdelning/kramfors/31752

så nu försöker vi styra nått seriöst. Och har kontakt med den lokala flygplatsen. och behöver någonstans att diskutera oss fram om det är möjligt. Och behöver personer som kan hjälpa till satt det går att ordna...

"lilleman_" har varit i kontakt med flygplats chefen. Och dom vill att vi ska komma och titta hur det ser ut först. I och med att lilleman_ bor uppe i Umeå så bad han mig fara och kolla i helgen hur det ser ut, vilket jag ska göra...

Så dom som är på att styra upp nått för tillfället som jag vet är:

lilleman_
Winberg
soyd

Så kramfors och Sollefteå bor är ni på!!!!! ? big_smile

Senast redigerat av chrizz (24 september 2008)

Jurk
5 september 2008 · 85 Inlägg

Självklart big_smile Även fast jag håller på att bli ö-viks bo ^^ men säg till om det behövs hjälp big_smile

MrJim normal people are scary
5 september 2008 · 57 Inlägg

för min del så hjälper jag gärna till då jag kan...har ju en grabb som bor hos mej varannan vecka...men är det dagtid spelar det ingen roll:) är ju återväxten och den är viktig...bara att hojta till:)

Fiat For Life
pasta bilar is the shit
Volvo 142 DL "GOLDIE" (1973)
Eson_
5 september 2008 · 48 Inlägg

Yepp utan tvekan smile

lilleman_ vw in my heart!
5 september 2008 · 161 Inlägg

yes!!! men som sakt! vi har inget bestämt än men mer info om när det blir kommer snart!


vi funderar på helgen 26-28 sept någongång! MEN!
i år blir det nog bara den träffen/race för att det är så sent in på hösten så många ställer undan bilarna snart men man vet aldrig! kan bli nr 2 oxå innan snön kommer! vem vet?


vi tänkte köra den här träffen/racet mest för att se hur många som kommer och som gillar våra tankar!

min största tanke är! varför ska alla stora träffar vara söder över? därför  vill jag sätta lite fart och se om intresset är stort så kör vi hårt till sommaren!

och vi såg ju även att de komma många på den lilla snabba träffen vid mekonomen! trodde 20 bilar max och de vart upp mot 50 st! fränt sa jag big_smile

hoppas många ställer upp och kommer och visar intresse! kommer bli en härlig dag! kan lova er det!

peace out!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
Jospan
5 september 2008 ·

Lite OT men erkänn att du var bara tvungen att skriva inlägget då klockan var 13:37 smile

NORRLANDSGOLD
5 september 2008 · 135 Inlägg

blir de på dagen eller kvällen ? Tänkte på dom som ska filma , kanske blir lite dåligt med mörkt ute. Men jag kommer när jag vet vars de är big_smile givet..

Winberg
5 september 2008 · 14 Inlägg

Som jag ser det så skulle dagen vara bra.
Man ser ju vad folk har för bilar då. big_smile

Soyd: hör av dig när du tänkte åka och kolla, jag hänger gärna på.

Skoda Fabia vRS "The Black Pearl" (2007)
soyd
5 september 2008 · 1 853 Inlägg

Jospan skrev:
Lite OT men erkänn att du var bara tvungen att skriva inlägget då klockan var 13:37 smile

hehe ja inte för att jag tänkte på det då men det vart som elite! smile

Winberg skrev:
Som jag ser det så skulle dagen vara bra.
Man ser ju vad folk har för bilar då. big_smile

Soyd: hör av dig när du tänkte åka och kolla, jag hänger gärna på.

Jajamen dagen måste det nog bli satt det är ljust... eller ?

Winberg: jag skickar ett pm till dig med mitt mobil nummer så kan du dra ett sms eller nått till mig så får jag dit. är lite lur på att åka o kolla i morgon eller när passar det dig ?

Senast redigerat av soyd (5 september 2008)

lilleman_ vw in my heart!
5 september 2008 · 161 Inlägg

ja jag tycker dag tid på "banan" sen på kvällen träffas i ev solle surra lite skit kanske ta en burgare! vem vet vi få se

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
NORRLANDSGOLD
5 september 2008 · 135 Inlägg

lilleman_ skrev:
ja jag tycker dag tid på "banan" sen på kvällen träffas i ev solle surra lite skit kanske ta en burgare! vem vet vi få se

Du har ju en hel parkeringsplats på flygplatsen, bara ta dit en som säljer burgare.. går nog plus där skulle ja tro big_smile

HermanTheHorror
6 september 2008 · 101 Inlägg

Jag är på! big_smile

Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.

Fråga: Stället vi eventuellt ska vara på... Får man bränna däck?

Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda? tongue

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
soyd
6 september 2008 · 1 853 Inlägg

Herman666 skrev:
Jag är på! big_smile

Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.

Fråga: Stället vi eventuellt ska vara på... Får man bränna däck?

Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda? tongue

hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....

Mordiiax
6 september 2008 · 77 Inlägg

Skriv om det på Compello.se också så Sollefteåfolket blir medveten om det tongue

HermanTheHorror
6 september 2008 · 101 Inlägg

soyd skrev:

Herman666 skrev:
Jag är på! big_smile

Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.

Fråga: Stället vi eventuellt ska vara på... Får man bränna däck?

Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda? tongue

hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....

HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt tongue inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig smile

Men det där får vi ju kolla upp smile

Isåfall... Om vi får leka... Vilka fler vill burna lite?

Senast redigerat av Herman666 (6 september 2008)

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
MrJim normal people are scary
6 september 2008 · 57 Inlägg

Herman666 skrev:

soyd skrev:

Herman666 skrev:
Jag är på! big_smile

Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.

Fråga: Stället vi eventuellt ska vara på... Får man bränna däck?

Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda? tongue

hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....

HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt tongue inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig smile

Men det där får vi ju kolla upp smile

Isåfall... Om vi får leka... Vilka fler vill burna lite?

måste skaffa bil först:D sen så kan jag nog vara med...spekulerar på en gammal datsun:O

Fiat For Life
pasta bilar is the shit
Volvo 142 DL "GOLDIE" (1973)
HermanTheHorror
6 september 2008 · 101 Inlägg

MrJim skrev:

Herman666 skrev:

soyd skrev:

hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....

HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt tongue inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig smile

Men det där får vi ju kolla upp smile

Isåfall... Om vi får leka... Vilka fler vill burna lite?

måste skaffa bil först:D sen så kan jag nog vara med...spekulerar på en gammal datsun:O

DATSUN IS THE SHIT! Det är HARDCORE!

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
NORRLANDSGOLD
6 september 2008 · 135 Inlägg

Herman666 skrev:

soyd skrev:

Herman666 skrev:
Jag är på! big_smile

Blev sån jävla uppståndelse pga den lilla filmen jag la ut så det är lika bra att man visar "allmänheten" att vi kan hålla såna här träffar under ordnade förhållanden.

Fråga: Stället vi eventuellt ska vara på... Får man bränna däck?

Eller måste jag vara "busig" och hitta nån liten p-ficka efter vägen för att elda? tongue

hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....

HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt tongue inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig smile

Men det där får vi ju kolla upp smile

Isåfall... Om vi får leka... Vilka fler vill burna lite?

Nog kan jag leka lite , men behöver dunkvis med olja om vi ska få min fyrkrafsare att släppa lös wink
Kan nog hitta nåt grusparti ja och leka lite ja med big_smile

HermanTheHorror
6 september 2008 · 101 Inlägg

NORRLANDSGOLD skrev:

Herman666 skrev:

soyd skrev:

hehe det måste vi kolla upp men det tror jag bara vi städer upp någorlunda borde det inte vara någon fara tycker man....

HeHe jag har ju planer på att snurra runt runt runt tongue inte stå still å lämna stora högar med gummi bakom mig smile

Men det där får vi ju kolla upp smile

Isåfall... Om vi får leka... Vilka fler vill burna lite?

Nog kan jag leka lite , men behöver dunkvis med olja om vi ska få min fyrkrafsare att släppa lös wink
Kan nog hitta nåt grusparti ja och leka lite ja med big_smile

HeHe det fixar vi tongue kanske skippar oljan... ägarna kan bli lite sur då tongue

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
WeDo
6 september 2008 · 3 390 Inlägg

Kommer detta vara ett lagligt race ?

Sen får ni/du ändra rubriken så den följer reglerna, tack.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang