för några veckorsedan så fick jag rätt mö från folk som va online. men alla börgade prata dålig engelska. "is that ju? man ju ver drunk www.pic887.ulk" typ
jag förstår ff inte varför folk klickar hej vilt på såna länkar typ....Hey nude babe on beach,,, så kommer det från bästa kompisen som inte ens kan prata engelska, lär sej folk ingenting nu för tiden..?
Ingen som har fått upp massa brudar som vill adda dig? Har fått 3 såna, första råkade jag acceptera, då jag väntade just på en polare som skulle adda mig, så kollade inte adressen.
så skriver hon nå i stil med att hon är glad att jag adda henne, att hon e så j-vla kåt...bla bla bla... "ange ditt kontonummer så jag kan bekräfta att du ör över 18" - HAHAHAHHA.
Seriöst, ofta man gör det? jag satt å drev med henne i typ en halvtimme, tills jag skickade en fuck you smiley och blockade henne.
inget virus verkade det som, men bedrägeri, jaaaa..
Ingen som har fått upp massa brudar som vill adda dig? Har fått 3 såna, första råkade jag acceptera, då jag väntade just på en polare som skulle adda mig, så kollade inte adressen.
så skriver hon nå i stil med att hon är glad att jag adda henne, att hon e så j-vla kåt...bla bla bla... "ange ditt kontonummer så jag kan bekräfta att du ör över 18" - HAHAHAHHA.
Seriöst, ofta man gör det? jag satt å drev med henne i typ en halvtimme, tills jag skickade en fuck you smiley och blockade henne.
inget virus verkade det som, men bedrägeri, jaaaa..
Mvh Tommy
Hehe jo de har vi varit med om, jag menar ofta man känner folk som har en mailadress i stil med veryhorny_svetlana_nymphosexaddict@hotmail.com
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Skönt att du skriver " Nytt msn virus " då detta viruset/masken har hållt på i över 1år Och folket som skickar det behöver inte vara offline heller men det finns många olika adresser.
såg en morgon när jag skulle sätta mig vid datorn så stod det att du ha loggat in på en annan dator i en ruta och sen får jag reda på att msn viruset ha varit på min me och skickat länkar och så till folk fick sj en länk igår av en kompis sån här gratis melodi