2288
Sök

90 000 medlemmar!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 september 2008
markholm skrev:
te_wik skrev:
markholm skrev:
Bilar online just nu: 47 845

Skulle vara intressant å veta varför ungefär bara hälften har en registrerad bil. Många har dessutom fler än en bil online.

Någon av moderatorerna kanske kan svara på detta, tas konton bort som inte varit online under en längre tid. Som tex hotmail-kontot försvinner om man inte loggar in under en viss tid. Om inte, vore det inte en bra idé?

men ändå är det typ 1.8 bilar i genomsnitt per användare..
Det gär väl inget? Oavsett om man inte har en bil, har två bilar eller 10 bilar.
Alla ska ju vara välkommna?

Mvh Tommy

Absolut ska alla vara välkomna, men min undran är samtidigt hur många som använder garaget... Det kanske finns konton reggade bara för att lägga sin röst på sin egen bil? Å det skulle ge en mer exakt siffra om man plockar bort dem som inte loggat in under en viss tid tänkte jag. smile

Nu skulle vi inte diskuteta detta men finns det dubbla registrerade konton på samma IP och det upptäcks så blir man avstängd..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
12 september 2008
evilaudio skrev:
Freddeponken skrev:
Ja snart är det 90 000 registrerade medlemmar på garaget och det innebär att nästan 1 procent av sveriges befolkning har konto på Gorg.

Tackar för sidan som fördriver min tid vid tråkiga tillfällen!

Mvh Fredde

men hur många av dessa är seriösa användare som verkligen kan nåt om bilar??

Om man är seriös på sidan och kan inget om bilar ? är man inte välkommen då?
Rätta mig om jag har förstått fel? Kan jag mycket väl ha gjort.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

16 197 Inlägg
12 september 2008
ExXtr3me skrev:
evilaudio skrev:
Freddeponken skrev:
Ja snart är det 90 000 registrerade medlemmar på garaget och det innebär att nästan 1 procent av sveriges befolkning har konto på Gorg.

Mvh Fredde

ja e rätt less på alla som finns på den här sidan å inte kan ett skit om bilar.. men de e ju bara va ja tycker.

de e väl en "bilsida".. inte ett moppeforum..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
12 september 2008
evilaudio skrev:
ExXtr3me skrev:
evilaudio skrev:

ja e rätt less på alla som finns på den här sidan å inte kan ett skit om bilar.. men de e ju bara va ja tycker.

de e väl en "bilsida".. inte ett moppeforum..

Okej okej.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

632 Inlägg
12 september 2008
Tack så jätte mycket för sidan som ger mig 8 timmars njutning om dagen wink Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

"the real jerk"
301 Inlägg
12 september 2008
jepp garaget är ett av de stora tidsfördriv forumen!
fortsätt så här så är vi snart 1% till

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

455 Inlägg
12 september 2008
Säger desamma underbart big_smile

Avstängd
962 Inlägg
12 september 2008
evilaudio skrev:
Freddeponken skrev:

Mvh Fredde

Du ska skriva "bilar" och "seriös" i samma mening, dina "bilar" är ju rullande ljudbyggen för neonfjortisar och jag skulle knappast kalla dom för seriösa bilar...

edit: läste lite snabbt så jag trodde han menade hur många seriösa bilar det fanns här, inte användare... Men min åsikt kvarstår roll
Senast redigerat av prodrive (12 september 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
12 september 2008
Teoretiskt sett så är var 100:e människa man träffar på om dagarna medlem här.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
12 september 2008
Freddeponken skrev:
te_wik skrev:
Inte dåligt. Men frågan är hur många som är aktiva av oss 89981 medlemmar.

Hur många konton som är bortglömda av en person, och som sedan skapat ett eller två konton till?

Nåja, lite glädjedödare är jag kanske..

Mvh Tommy

Men då kan vi räkna med alla besökare som inte är reggade också...som kollar bilar dygnet runt utan att regga sig. jag menar vad spelar det för roll?

Jag har nästan 30 besökare om dan å typ max 10 reggade

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

16 197 Inlägg
12 september 2008
prodrive skrev:
evilaudio skrev:
Freddeponken skrev:

Mvh Fredde

Du ska skriva "bilar" och "seriös" i samma mening, dina "bilar" är ju rullande ljudbyggen för neonfjortisar och jag skulle knappast kalla dom för seriösa bilar...

edit: läste lite snabbt så jag trodde han menade hur många seriösa bilar det fanns här, inte användare... Men min åsikt kvarstår roll

så bara för en bil e byggd som demobil för ett stereoföretag så e den inte seriös i dina ögon elle??   då bill ja veta va du anser seriöst...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Avstängd
962 Inlägg
12 september 2008
evilaudio skrev:
prodrive skrev:
evilaudio skrev:

så bara för en bil e byggd som demobil för ett stereoföretag så e den inte seriös i dina ögon elle??   då bill ja veta va du anser seriöst...

Ingen person med normal vett kan tycka att en gammal sunkig jetta med 40st basar och 5 miljoner lcd skärmar är en seriös bil, bilar kör man, går dina att köra med?

Detta är en seriös bil, The Gobstopper:

http://farm4.static.flickr.com/3286/2503602302_38ce3f6176.jpg?v=0

Meister
6 763 Inlägg
12 september 2008
prodrive skrev:
evilaudio skrev:
prodrive skrev:

Ingen person med normal vett kan tycka att en gammal sunkig jetta med 40st basar och 5 miljoner lcd skärmar är en seriös bil, bilar kör man, går dina att köra med?

http://farm4.static.flickr.com/3286/250 … 76.jpg?v=0

Visst jettan ser seriöst byggd ut men den är ju inte något jag stannar och títtar på. Men varför måste de vara kunnigt folk här? De är ju endel som inte kan och  därför försöker få hjälp genom folk här. Är inte de rätt? Isåfall så har ju forumet inte någon funktion eftersom att man redan ska kunna allt redan. 10 pers kvar

5 089 Inlägg
12 september 2008
prodrive skrev:
evilaudio skrev:
prodrive skrev:

Det är ju liiite skillnad på en multimedia bil som evil bygger, och banbilar som enligt dig är dom enda seriösa.. bygga får två olika syften?

\Lindgren

Avstängd
962 Inlägg
12 september 2008
FLindgren skrev:
prodrive skrev:
evilaudio skrev:

Det är ju liiite skillnad på en multimedia bil som evil bygger, och banbilar som enligt dig är dom enda seriösa.. bygga får två olika syften?

Och varför uppfanns bilar, för att kunna köras eller stå still vid en parkering och lysa och dunka och se helt utvecklingsstörda ut?

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
12 september 2008
Endast 10 kvar nu tongue

Team Insane Racing

Allmänt envis
12 512 Inlägg
12 september 2008
7 kvar, spännande det här ju wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Avstängd
1 557 Inlägg
12 september 2008
Hmm mer intressant om man kunde få en siffra på aktiva användare tongue Det kanske någon moderater eller så svara på smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 772 Inlägg
12 september 2008
Trevligare sida får man leta efter, så är det smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Sök