vinterbilsträff i örebro

J-P-R DO IT LOW STYLE
14 september 2008 · 1 342 Inlägg

sirmiro skrev:

J-P-R skrev:

sirmiro skrev:
Blir det riktig snö kör vi pulkarace... =P

Får man köra med vilken bil man vill i ev slalombana? =P

Pulka efter bil också? ;D Hur går det med eran racingpulka? Några nya modds för vintern 2008/2008?

Givetvis skall man få köra vad man vill i den ev. slalombanan. Cykel, moppe, spark, rullator, kör det du har med dig big_smile

Kom ju ingen snö ifjol... sad
Men nog är vi redo för en match motorvägspulka... lol

Jag undrar hur Dj Blåljus skulle reagera om det kom en pulka i 100 blås när dem står och lasrar rollcool

Någon som har ett förslag på vad bötern skulle kunna rubriceras som?

Senast redigerat av J-P-R (14 september 2008)

WeDo
15 september 2008 · 3 390 Inlägg

Läs reglerna för rubrik en gång till Tack !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
SaabLejon ÖSM #1 -08
15 september 2008 · 484 Inlägg

Vårdslöshet i trafik mm, men åter till ämnet enl rubrik.

De av er som har/äger/disponerar osv en stor eller lagom yta inom närområdet kan väl låta meddela det.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
sirmiro Double-Unicorn Rider
15 september 2008 · 2 486 Inlägg

J-P-R skrev:

sirmiro skrev:

J-P-R skrev:

Pulka efter bil också? ;D Hur går det med eran racingpulka? Några nya modds för vintern 2008/2008?

Givetvis skall man få köra vad man vill i den ev. slalombanan. Cykel, moppe, spark, rullator, kör det du har med dig big_smile

Kom ju ingen snö ifjol... sad
Men nog är vi redo för en match motorvägspulka... lol

Jag undrar hur Dj Blåljus skulle reagera om det kom en pulka i 100 blås när dem står och lasrar rollcool

Någon som har ett förslag på vad bötern skulle kunna rubriceras som?

Ska bilföraren eller pulkaföraren ha böter? roll

wallan
15 september 2008 · 66 Inlägg

WeDo skrev:
Läs reglerna för rubrik en gång till Tack !

suck ändra gärna om du stör dig på rubriken heheheh:D

Volvo FTW
i500
15 september 2008 · 135 Inlägg

låter kul.. hoppas på lite snö o is. kanske man kan köra på nån sjö tillome. finns ju ett par st som dom plogar bana på smile

pampers138 Har alltid rätt!
15 september 2008 · 689 Inlägg

camaro67 skrev:

pampers138 skrev:
skulle va najs med en lite träff smile   finns de inte några stora parkeringar vid odensbacken??

Odensbacken är ju ingenmansland tongue Jag vet inte riktigt vad de finns för parkeringar där. De är ju lite svårt att hitta någon vettig plats om man ska ha konbana eller någon annan form av aktivitet som tar plats. Någon sjö kanske vore något? Då kan man ju ploga upp en bana och sen finns de säkert en parkering i anslutning där eller så får man ploga upp en på sjön?

20 min från Vingåker så finns ett ställe som heter Fiskeboda...  STOR sjö.

På vintrarna så åker de "isjakter"  (båtar med medar typ)    finns nog plats för några bilar också tongue

Livet är ett helvete, du är bjuden!
BMW 528 "BBS" (1983)
sirmiro Double-Unicorn Rider
15 september 2008 · 2 486 Inlägg

pampers138 skrev:

camaro67 skrev:

pampers138 skrev:
skulle va najs med en lite träff smile   finns de inte några stora parkeringar vid odensbacken??

Odensbacken är ju ingenmansland tongue Jag vet inte riktigt vad de finns för parkeringar där. De är ju lite svårt att hitta någon vettig plats om man ska ha konbana eller någon annan form av aktivitet som tar plats. Någon sjö kanske vore något? Då kan man ju ploga upp en bana och sen finns de säkert en parkering i anslutning där eller så får man ploga upp en på sjön?

20 min från Vingåker så finns ett ställe som heter Fiskeboda...  STOR sjö.

På vintrarna så åker de "isjakter"  (båtar med medar typ)    finns nog plats för några bilar också tongue

Och då sviker minnet iår med, men vilket isdjup krävs för 1.7ton i lite fart?

J-P-R DO IT LOW STYLE
16 september 2008 · 1 342 Inlägg

sirmiro skrev:

pampers138 skrev:

camaro67 skrev:

Odensbacken är ju ingenmansland tongue Jag vet inte riktigt vad de finns för parkeringar där. De är ju lite svårt att hitta någon vettig plats om man ska ha konbana eller någon annan form av aktivitet som tar plats. Någon sjö kanske vore något? Då kan man ju ploga upp en bana och sen finns de säkert en parkering i anslutning där eller så får man ploga upp en på sjön?

20 min från Vingåker så finns ett ställe som heter Fiskeboda...  STOR sjö.

På vintrarna så åker de "isjakter"  (båtar med medar typ)    finns nog plats för några bilar också tongue

Och då sviker minnet iår med, men vilket isdjup krävs för 1.7ton i lite fart?

"30cm-eller mer: Personbil/lätt lastbil/mindre traktorer med relativt lätta släp."

Citerat ifrån tråden på zandlådan som du faktiskt senast postat i smile
http://www.zatzy.com/allmaent/281049-sk … -laes.html

sirmiro Double-Unicorn Rider
16 september 2008 · 2 486 Inlägg

J-P-R skrev:

sirmiro skrev:

pampers138 skrev:

20 min från Vingåker så finns ett ställe som heter Fiskeboda...  STOR sjö.

På vintrarna så åker de "isjakter"  (båtar med medar typ)    finns nog plats för några bilar också tongue

Och då sviker minnet iår med, men vilket isdjup krävs för 1.7ton i lite fart?

"30cm-eller mer: Personbil/lätt lastbil/mindre traktorer med relativt lätta släp."

Citerat ifrån tråden på zandlådan som du faktiskt senast postat i smile
http://www.zatzy.com/allmaent/281049-sk … -laes.html

Visst ja, den fanns ju... big_smile
30-40cm ska det alltså vara innan jag får leka... Synd att vi bor här då... sad

WeDo
17 september 2008 · 3 390 Inlägg

wallan skrev:

WeDo skrev:
Läs reglerna för rubrik en gång till Tack !

suck ändra gärna om du stör dig på rubriken heheheh:D

Låser här !


MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang