Eftersnack: Mantorpsträffen, lördagen den 13:e september

kevlar_soul
14 september 2008 ·

Nå vad tyckte folkt om grejjen.. Jag kan bara säga några saker..

Plus:

1. Kul att några killar i alla fall försökte hålla i tyglarna, och riktigt kul att folk tar tag i det och fixar träffar i närheten!
2. Bra uppslutning trots den lilla "marknadsföring" som gjordes..
3. Kul att testa stående för första gången tongue

Minus:

1. Vad sägs om att skaffa en megafon tongue Blir lättare för folk att höra vad som sägs då! Detta är avsett till de som försökte styra upp det hela
2. Att fyrkraffsare ska gå så jävla bra på stående tongue


Jaja..

Kalle_Ponken
14 september 2008 · 1 752 Inlägg

Attans nedrans att man missade det här! Visste inget om det...hmm Men var det mycket bilar eller? Nån som tog bilder osv...?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
laaantz
14 september 2008 · 465 Inlägg

somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

Kalle_Ponken
14 september 2008 · 1 752 Inlägg

laaantz skrev:
somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

Haha är man i Mantorp så är väll epa-traktorerna tyvärr o räkna med..tongue Men men hoppas att dom kanske läser detta o tar åt sig o kanske håller sig lugnare i framtiden:)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
laaantz
14 september 2008 · 465 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:

laaantz skrev:
somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

Haha är man i Mantorp så är väll epa-traktorerna tyvärr o räkna med..tongue Men men hoppas att dom kanske läser detta o tar åt sig o kanske håller sig lugnare i framtiden:)

haha mjo jag har märkt det:P har nog inte vart en enda träff i mantorp där man inte sett ngn epa:/
aja ska inte klaga. kul att ngn ställer upp å fixar en liten träff;D mer sånt!

Tuda
15 september 2008 · 110 Inlägg

Kul med moppe race med inte vaje dag man ser det här. För övrigt tyckte inte det var någon höjdare denna gång heller tyvärr men plus i kanten att ni försökte.
BTW varför var det endast Linköpingsfolk som racea? När det var hela träffens grej som det verka som?

Senast redigerat av Tuda (15 september 2008)

waj waj
kvarna_21
15 september 2008 · 296 Inlägg

jo det var väl okej men stort minus till alla som inte racea har man en bil så kan man väl racea? men man får köra mot jämna bilar så det inte blir typ jag mot en orginal 740 det är ju lite orättvisst. men fler bilar som kör tycker jag iaf

bra Ni som tog tag i träffen iaf

o jo AWD ska det vara trots att det spinner;)

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
kevlar_soul
15 september 2008 ·

Hehe, märkte att AWD faktiskt gör en jävla skillnad i starten hehe.. Men som sagt, roligt att testa på det.. Fick ju smak för det wink

computer_says_no
15 september 2008 · 47 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Minus:
2. Att fyrkraffsare ska gå så jävla bra på stående tongue
Jaja..

Syftar du på någon speciell bil då eller bara allmänt? tongue

Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!
syabo
15 september 2008 · 1 278 Inlägg

jävligt bra träff!smile synd att det var så några bilar som racea. men det var kul!

Street Knight
RoroKungen
15 september 2008 · 184 Inlägg

laaantz skrev:
somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

mm hatar epa !

jocke_berg93
15 september 2008 · 158 Inlägg

för kort raka för att kör mot en 4wd bil sad

Elias_K
16 september 2008 · 7 Inlägg

RoroKungen skrev:

laaantz skrev:
somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

mm hatar epa !

Lite synd att ni ska vara imot oss som kör epa / a-traktor. Vet inte om det är lgf.en eller om det är 30km/h eller om det är vår ålder ni hänger upp er på. Men finns dom som lägger ner sjukt många timmar på sina a-traktorer och renoverar från topp till tå och tycker det är kul att synas lite granna på olika träffar.

Själv börjar jag tröttna på a-traktor tiden o vill gå över till att köra bil så fort jag bara kan men betyder det att jag är mer välkommen på en träff för det? för att jag har ett B-kort i plånboken och en vanlig bil?

Tycker ni borde tänka om lite granna ..

Förövrigt var det kul att det kom så pass många till mantorp, mindre kul att det var så j*vla kallt att man inte hade nån lust att gå runt o kolla på bilar.

//Elias

pantzar_
16 september 2008 · 1 Inlägg

RoroKungen skrev:

laaantz skrev:
somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

mm hatar epa !

ähh vad är problemet??? är väl kul att folk sladdar osv, förstår inte vad som förstör? är det den orange triangeln som stör er? skillnaden är ju såå stor, var ju ändå mest volvoraggare där med bilar som till och med i sämre skick än våra epor.
tycker att om ni nu ska gnälla på oss med a-traktor så kan ni ju åtminstonde komma med konstruktiv kritik men det kanske är för mycket begärt med tanke på att ni har körkort och är såååå mycket bättre.
vet dock inte vad han som körde ut framför dom som körde race höll på med, det får stå för honom^^

men annars var det en trevlig träff lite dåligt med folk bara..

bobbo22
17 september 2008 · 313 Inlägg

pantzar_ skrev:

RoroKungen skrev:

laaantz skrev:
somsakt kul med träffar i närheten, å träffen var helt OK ,men personligen så tycker jag att epa bilarna som åker å burnar bara förstör! som tex 1 epa som körde ut på vägen under ett race?? aja vart en bra kväll ivf:)

mm hatar epa !

ähh vad är problemet??? är väl kul att folk sladdar osv, förstår inte vad som förstör? är det den orange triangeln som stör er? skillnaden är ju såå stor, var ju ändå mest volvoraggare där med bilar som till och med i sämre skick än våra epor.
tycker att om ni nu ska gnälla på oss med a-traktor så kan ni ju åtminstonde komma med konstruktiv kritik men det kanske är för mycket begärt med tanke på att ni har körkort och är såååå mycket bättre.
vet dock inte vad han som körde ut framför dom som körde race höll på med, det får stå för honom^^

men annars var det en trevlig träff lite dåligt med folk bara..

STÅ PÅ ER GRABBAR
först epa sen blir det ju vanlig bil smile inget fel på det
cool

Holmlund88
17 september 2008 · 29 Inlägg

aja.. det var la vettigt men det kunde ju ha varit bättre.. vi får hoppas på kalas träff nästa helg i norrköping.

Senast redigerat av Holmlund88 (17 september 2008)

Holmlund
NiKeMaN Entreprenör
17 september 2008 · 1 286 Inlägg

Det är inget fel på EPA eller A-traktor. Sålänge dom sköter sig som alla andra BÖR/BORDE göra.

Problemet är att dom ofta vill hävda sig och svina på något konstigt sätt. Börna på parkeringen, eller åka ut på rakan mitt under ett rejs som jag läste något om här ovan? Det är väl inte så konstigt att "epa-grabbarna" får kritik då.

// Niklas Johansson
Snoozy
20 september 2008 ·

Ja ni nu har jag läst igenom allt ni skrivet om träffen. kul att så många kom och ett stort + ikanten för att ni respektera att sladdandet fick va däruppe den här gången.big_smile  tack för all kritik, bra och veta tills nästa gång vi anordnar något (det va ju första gången för oss)tongue Jaja ser ni min orangea 740 ikväll så hälsa.

fredde_86
21 september 2008 · 192 Inlägg

Hejsan! har oxå läst igenom allt nu så nu vet vi vad vi kan göra för att det ska bli bättre nästa gång!
det var ju som sagt  första gången för oss! Vill oxå ge alla ett plus som lysnade på vad vi sa! om att sladda fick ni göra där uppe! ok sen vill jag säga tack för hjälpen till de killarna från mjölby som oxå hoppa in och hjälpte oss med avstängning av vägen och lite sådant! vi kommer köra i gen nästa år men med mer planering och hoppas på mer folk då oxå! med mycket rakt fram! Mvh fredde

fredde_86
21 september 2008 · 192 Inlägg

hejsan gott folk! finns kanske ingen som har tgigt lite bilder från mantorp?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang