5885
Sök

Fordons styling företag som gör allt?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
Finns det något seriöst företag här i sverige som stylar/trimmar etc fordon på begäran? Lite granna som företaget som har pimp my ride (företaget bakom programmet = seriöst, programmet=svammel).

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 september 2008
Pimp my ride är väl enbart styling...

Men det finns ju massor av trimföretag som trimmar på begäran?
Styling vet jag däremot inte...

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
Företaget jag håller på att starta ska bli en webshop med stylingsaker men jag är sugen på att även ha butik+styling/trimverkstad i någon storstad här i vårt avlånga land.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
18 september 2008
Sherlia skrev:
Företaget jag håller på att starta ska bli en webshop med stylingsaker men jag är sugen på att även ha butik+styling/trimverkstad i någon storstad här i vårt avlånga land.

starta i Jönköping finns inget sånt här längre sad
så kan jag jobba hos dig big_smile

9 108 Inlägg
18 september 2008
Stylingkompaniet (trim+styling+lack) och Improx Customs (styling+lack) är dom jag kan komma att tänka på nu på rak arm, finns säkert många fler som tar sig an stora kundprojekt, MHstyling kanske etc etc?

Kruxet är väl att alla förväntar sig inköpspris och arbetet gratis så länge man sätter en dekal på bilen annars gör dom det hellre själva med sämre resultat, svårt att göra stora pengar alltså.

I ditt fall hade det nog blivit bäst med ett paketpris om du erbjuder dig att sätta på och lacka prylar som du säljer och inte ge dig på några custombyggen, vet att det var en firma som gjorde mycket reklam i Bilsport för ett par år sedan med priser på monterade och klara paket, var det MHstyling tro?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
Det jag satt och fundera var inte nu att ge sig på enormt stora projekt men ändå kunna göre det om någon frågade. Verkstan skulle möjligtvis kunna göra mindre saker som att t.ex montera bodykits, ljudanläggning, glasfiberprojekt etc.

Forummoderator
10 576 Inlägg
18 september 2008
Adrian-styling ombesörjer det mesta faktiskt.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök