4665
Sök

Åsikter önskas: Vart sätta dekal i framrutan?

Lite överallt..
612 Inlägg
20 september 2008
Trådstartare
#1
Har funderat på att beställen en dekal, modell "större" med mitt efternamn och sätta i framrutan på bilen..

Skulle villja ha lite åsikter och tankar kring vart jag ska sätta den?

Ska den sitta i överkant, nederkant eller efter högra "kortsidan"?
Själv tycker jag det är snyggt när den följer högersidan av rutan liksom, men kul att höra vad andra tycker.

Och vilken färg ska den vara? Silver som bilen, eller svart som resten av detaljerna?

Dekalen ska alltså sitta på 142:an.

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
20 september 2008
#2
tycker det ser bättre ut att ha i nederkant faktiskt...

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Team Kränghäng
657 Inlägg
20 september 2008
#3
röstar för kortsidan, där har jag, sen syns svart knappt alls, smälter ihop med rutan..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Lite överallt..
612 Inlägg
20 september 2008
Trådstartare
#4
frosth__ skrev:
röstar för kortsidan, där har jag, sen syns svart knappt alls, smälter ihop med rutan..

Okej.. så vilken färg ska dekalen vara då alltså? Svart så den smälter ihop, eller silver tycker du?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

9 108 Inlägg
26 september 2008
#5
https://www1.garaget.org/archive/1/736/104801/104801-1029736.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/736/456783_pihx7g.jpg

Behöver väl inte säga vad jag tycker smile


Lite överallt..
612 Inlägg
27 september 2008
Trådstartare
#6

Ser MYCKET bra ut smile

Blir en silver dekal som följer kortsida framrutan iaf.. Det är bestämmt nu..

Osäker på vilket typsnitt det blir dock.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24375/471641_6unpuc.jpg
1

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24375/471643_7ljtr8.jpg
2

Så vad tycks? 1:an el. 2:an? smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

262 Inlägg
27 september 2008
#7
2:an helt klart

Avstängd
519 Inlägg
27 september 2008
#8
2:an lätt big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)


Sök