Bugatti Veryon Replika för 350.000:-

Waho Allmänt Jobbig
22 september 2008 · 1 200 Inlägg

Hahah bästa annonsen på länge big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
fredda_king Fotograf
22 september 2008 · 1 319 Inlägg

rätt kul då man söker på  Bugatti Veryon Replika så kommer det bara upp bilar från dataspel och sånna grejer.. så tvivlar väldigt mkt på att det ens finns nån replika..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Larsson_Power Saabvilde!
22 september 2008 · 1 708 Inlägg

Holiace skrev:

Larsson_Power skrev:
Hur fan VÅGAR folk luras på det där sättet?

För att de är nog två 13åringar som inte hade något bättre för sig.

Ingen kommer bli lurad. Om man blir lurad av den annonsen så förtjänar man det big_smile (Ja, jag menar verkligen det.).

Jo sant tongue

Ja då får man skylla sig själv lol

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Wasaki
22 september 2008 · 291 Inlägg

Kommer det bli lika mycket diskussioner om denna annonsen som med "Sveriges snyggaste golf"??? big_smile

Eisenhut
22 september 2008 · 1 827 Inlägg

FLindgren skrev:
haha jag gillar när det står Endast e-mail kontakt.. seriösa killar då wink

Särskilt när mailen är en Hotmailadress.

Seriöst så det förslår.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
decib3L Körv
22 september 2008 · 3 535 Inlägg

Wasaki skrev:
Kommer det bli lika mycket diskussioner om denna annonsen som med "Sveriges snyggaste golf"??? big_smile

We never forget!

Truckdriving Man
minievo
22 september 2008 · 258 Inlägg

Jag är imponerad över att man kan få ut 1000hk (förhoppningsvis hållbara) ur en 4.6l motor tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid....
MickeMys WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
22 september 2008 · 162 Inlägg

HaHaHaHa

Otroligt vad folk tar sig för att göra nu för tiden.
Inget annat än upptagande av Webbutrymme, eller hur?

En annan sak jag bara måste få skriva av mig också Angående Amerikanska motorer:
Skulle en 4,6 liters V8 ha 1000 fabrikshästar (även fast denna har turbo HaHa) När det krävs 5 liters V10:a i Vipern för att nå 500 Hästar.

Kanon fräck annons om man nu är så knäpp att man orkar lägga ner tid på att göra en sådan.

Mvh.Micke

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689
Subaru Impreza WRX STi "Petter Solberg Ed.1 - WR 1" (2004)
Germax
22 september 2008 · 12 086 Inlägg

Gramatiken suger ju dase och "endast e-amilkontakt " va ju droppen!

Watch out!

alexbenhard Hemlig Agent
22 september 2008 · 1 115 Inlägg

decib3L skrev:

Wasaki skrev:
Kommer det bli lika mycket diskussioner om denna annonsen som med "Sveriges snyggaste golf"??? big_smile

We never forget!

Snyggt motorhuve som kostat 30000 hahahaha

För övrigt så hoppas jag ingen tror på den annonsen...
Bilderna... och sen att det var en hotmail...

Kesler
22 september 2008 · 3 650 Inlägg

asså, vad är grejjen? Budet förjar på 350k står det, sen har dom mail eftersom dom inte kan svarai telefon när 5000pers ringer.. budet går upp grymt fort på sådana annonser därfördeendast har mail.

att domstartar budet på 350 låter iofs skumt

Senast redigerat av Kesler (22 september 2008)

Rspeter Audi A5 quattro driver.
22 september 2008 · 2 203 Inlägg

Kesler skrev:
asså, vad är grejjen? Budet förjar på 350k står det, sen har dom mail eftersom dom inte kan svarai telefon när 5000pers ringer.. budet går upp grymt fort på sådana annonser därfördeendast har mail.

att domstartar budet på 350 låter iofs skumt

Det verkar som att du tror på denna bluff?.

henkebenke
22 september 2008 · 1 703 Inlägg

Inte visste jag att r8 och veyron var samma bil big_smile

http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/img48b3e74729c13.jpg

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
22 september 2008 · 781 Inlägg

henkebenke skrev:
Inte visste jag att r8 och veyron var samma bil big_smile

http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/i … 729c13.jpg

Inte jag heller!
Hela annonsen anser jag som ett stort skämt!

Meanstreaker
22 september 2008 · 119 Inlägg

Haha, nu har jag mailat killen och frågat efter några byggbilder och om bilen är registreringsbesiktad och om det i så fall skedde med den motorn...

Det skulle aldrig gå att registreringsbesikta ett amatörbyggt fordon med en 1000hkr stark motor i Sverige! Ska bli intressant att se om man får något svar.

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
22 september 2008 · 1 874 Inlägg

Någon får fråga om dom får komma och kolla/provköra bilen, helt enkelt! wink

coffe.dk Zzzz
22 september 2008 · 937 Inlägg

Hamilton skrev:
Varför inte läsa det som faktiskt står i annonsen i stället för att som vanlig göra egna tolkningar.
Är man något sånär begåvad så står det ju att man inte gör vare sig förskotts eller delbetalningar, läs hela annonsen 2 eller 3 gånger så förstår ni.

Att man initialt har kontakt via e-post är inget som är ovanligt eller ens märkligt i den här typen av affärer och är ju ganska uppenbart varför man gör så.
och ingenstans står det heller att det är ett företag som står bakom annonsen.

Är man något sånär begåvad så inser man att det är en bluff....

Kesler skrev:
asså, vad är grejjen? Budet förjar på 350k står det, sen har dom mail eftersom dom inte kan svarai telefon när 5000pers ringer.. budet går upp grymt fort på sådana annonser därfördeendast har mail.

att domstartar budet på 350 låter iofs skumt

Ja att budet startar på 350K är ju helt klart det mest suspekta med denna annonsen....




D'oh!

VictorW Medlem 34530
22 september 2008 · 908 Inlägg

Meanstreaker skrev:
Haha, nu har jag mailat killen och frågat efter några byggbilder och om bilen är registreringsbesiktad och om det i så fall skedde med den motorn...

Det skulle aldrig gå att registreringsbesikta ett amatörbyggt fordon med en 1000hkr stark motor i Sverige! Ska bli intressant att se om man får något svar.

Qvarnis försökte ju med sin porsche och det gick ju ett tag i alla fall roll

Senast redigerat av VictorW (22 september 2008)

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Pikey
22 september 2008 · 2 283 Inlägg

Skicka in din offert via E-mail (supersportbil@hotmail.com)

LOL @hotmail.com vafan är det en firma

- Mittmonterad Ford 4,6L Mustang GT V8, twin turbo med 1.000 hästar @ 5.700rpm, 1 häst mindre än originell (se bilden)

Aavisst jag ser alla de 1000 hästarna xD

R.I.P. Michael Jackson!
Skaune
22 september 2008 ·

Inte för att jag tror på annonsen, iaf inte priset, men 1000 hk ur en v8 ska inte vara några problem, men hur körbar den är e ju en annan femma, sen att det var en bild på ett r8 chassi, var ju för att demn baserades på det chassit, det var någon innan som tyckte det var konstigt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang