6741
Sök

a-traktor spärr!

Thedriftking
23 september 2008
Trådstartare
tja, vet inte om den passar i denna del av forumet men jag vill fråga en sak om a-traktor spärrar. jo jag vill veta om man kan "ta" bort spärren och sen "ta" på den igen med denna spärr som är följande; Backspärr med elektronisk varvtalsbergänsare (MTR)

593 Inlägg
23 september 2008
specificera dig lite mer, backspärr? Hur menar du? för backspärr är en sak och varvtalsbegränsare en annan..

mvh

2 953 Inlägg
Meister
6 763 Inlägg
23 september 2008
Du menar att bygga om backspärren till en växelspärr? De är väll några som har gjort så förut. Är lite rädd för att de kommer låsa tråden eftersom att de är traktor-hat här. tongue Fråga jrudin här på garaget. Jag har för mig att han åkte med någon form av spärr som liknade de där

593 Inlägg
23 september 2008
får ja bara veta hur/vad du menar och va din tanke är med spärren så.. har byggt mkt a-traktor när ja va yngre och kucklat mkt me spärrar så¨lite hjälp ska du nog kunna få av nån av oss..

10 287 Inlägg
23 september 2008
§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök