"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
V om det finns annars tja mitt namn säger det mesta
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Rockstar är den godaste jag testat hittils iaf, sen har vi ju Franks som det står om i början av tråden. Monster drack man nog mest i början för ''märket'' när alla extremsportare blev sponsrade. Den är inte särskilt god enligt mig
Får jag kasta in en annan fråga i debatten. det har ju blivit åldersgräns nu, men en kompis till mej i Leksand sa att där hade de 20 år som gräns i affären. WTF ? Jag som är 19 får alltså inte köpa Red Bull längre ?!?!
Får jag kasta in en annan fråga i debatten. det har ju blivit åldersgräns nu, men en kompis till mej i Leksand sa att där hade de 20 år som gräns i affären. WTF ? Jag som är 19 får alltså inte köpa Red Bull längre ?!?!
det var väl bara vissa butiker som har åldersgräns, kommer inte ihåg vilken/vilka som har det. och det var väl 18års gräns ? rätta mej om jag har fel.