Red Bull vs. Monster ?

sk8ville
28 september 2009 · 653 Inlägg

DuelBall skrev:
Provade Monster Ripper idag, för första och sista gången.
Fy fan, bland de äckligaste dryckerna jag druckit, dyr var den jäveln också. hmm

ripper smakar skit men den "vanliga" monster e den goaste av all energidricka big_smile

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
christofferedil Yellow bug!
29 september 2009 · 1 640 Inlägg

Monster Ripper är ju underbar ! Speciellt iskall cool

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Rockfordboy82 Galen bilstereobyggare och Skyline förare
20 maj 2010 · 217 Inlägg

eriksson87 skrev:
Någon som testat SPIKE btw, innehåller 300mg koffein i en burk (250ml). RedBull innehåller 80mg! smile borde vara drag i den?

tja!jag har testat spike dom säljer den i den lokala tränings butiken här i stan.

Mycket bra effekt!
och god drack red berries eller vad den hette..

kan rekomenderas!

mvh chriss

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se
Nissan Skyline R34 GT-T "Nismo Edition" (1999)
Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition Tdi-R "Chrissdesign Edition" (2008)
FoXoN
21 maj 2010 · 502 Inlägg

Red Bull ligger min röst på. Fint med en iskall red bull / jägger. smile

Iam2fast4U
21 maj 2010 · 1 534 Inlägg

Nos  äre som gäller wink 260mg koffein och 2000mg taurine

BMW E34 "538" (1990)
770_EVOLVE GREASEMONKEY
21 maj 2010 · 822 Inlägg

Alla jävla bilar, mopeder, fordon i övrigt som är "monster" stylade .. det är bara töntigt tycker jag, gör nåt eget istället ! hörde en kille en gång på en fest som sa han skulle "monster" styla sin bil med dekaler, lame som fan.

Red Bull-Jägger = tummen upp
Monster = tummen ner.

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Superdtm i övrigt värdelös.
25 maj 2010 · 613 Inlägg

har köpt 2 olika monster har inte druckit mer än 3 klunkar ur någon av dem.. fy fan.

red bull är de bästa

bmx
25 maj 2010 · 7 100 Inlägg

wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/935947_cr6vot.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Moser .-ϻΘϨƎЯ
26 maj 2010 · 1 313 Inlägg

rockstar är godare än både redbull och monster big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
TobiasP
26 maj 2010 · 89 Inlägg

Bara smakat en monster dricka (finns olika smaker va?). Inte ens i närheten av red bull.

chrillesnakeman
26 maj 2010 · 393 Inlägg

Viggen77 skrev:
Jag har precis provsmakat den "nya" Monster drycken.
Men jag måste säga att inte ens den slår Red Bull.
Den var god den oxå.
Jag lyckades "komma över"roll ett par Monster 50cl glasflaskor och vad jag har hört och sett så kommer sånna flaskor inte att släppas här i Sverige utan i England(kan ha fel).

Vilken av dom två gillar du bäst?

/ Viggen

Hej!
Vi dricker inte någon energi dryck alls.Det är inte bra saker i dom.Farliga azo-färger m,m Sånt inte kroppen kan ta hand om som är framkallar farliga sjukdommar m,m

Naturens socker är bättre om man vill ha nyttigt i kroppen.Finns mycket farligt som många proppar i sig utan att veta vad det inne håller m,m.

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
SgtCrilly Hemmainstruktör
26 maj 2010 · 641 Inlägg

Svart kaffe, helst starkt nog å hålla skeden ståendes i koppen.
Kan inte dricka energidrycker, får ba halsbränna och/eller magont av dom, RedBull+Vodka ger dock inga såna symptom men bara RedBull eller nån av dom andra jag smakat klarar jag inte av :'(

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd
Mini Cooper S (R53) "MC42" (2006)
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
26 maj 2010 · 1 035 Inlägg

man ska ha burn eller coca cola me det kan man göra allt smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
sk8ville
26 maj 2010 · 653 Inlägg

chrillesnakeman skrev:

Viggen77 skrev:
Jag har precis provsmakat den "nya" Monster drycken.
Men jag måste säga att inte ens den slår Red Bull.
Den var god den oxå.
Jag lyckades "komma över"roll ett par Monster 50cl glasflaskor och vad jag har hört och sett så kommer sånna flaskor inte att släppas här i Sverige utan i England(kan ha fel).

Vilken av dom två gillar du bäst?

/ Viggen

Hej!
Vi dricker inte någon energi dryck alls.Det är inte bra saker i dom.Farliga azo-färger m,m Sånt inte kroppen kan ta hand om som är framkallar farliga sjukdommar m,m

Naturens socker är bättre om man vill ha nyttigt i kroppen.Finns mycket farligt som många proppar i sig utan att veta vad det inne håller m,m.

Skitsnack, det farliga i energidrycker är koffeinet, vilket inte är spec farligt i lagom mängder heller. Sen e de ju dom som dör av energidricka, fast då har de ju vatt ngt annat inblandat också!

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
benz_89
26 maj 2010 · 733 Inlägg

SHARK is the Shiet! smile

JDMy00 ClubJDM.se
27 maj 2010 · 1 608 Inlägg

sk8ville skrev:

chrillesnakeman skrev:

Viggen77 skrev:
Jag har precis provsmakat den "nya" Monster drycken.
Men jag måste säga att inte ens den slår Red Bull.
Den var god den oxå.
Jag lyckades "komma över"roll ett par Monster 50cl glasflaskor och vad jag har hört och sett så kommer sånna flaskor inte att släppas här i Sverige utan i England(kan ha fel).

Vilken av dom två gillar du bäst?

/ Viggen

Hej!
Vi dricker inte någon energi dryck alls.Det är inte bra saker i dom.Farliga azo-färger m,m Sånt inte kroppen kan ta hand om som är framkallar farliga sjukdommar m,m

Naturens socker är bättre om man vill ha nyttigt i kroppen.Finns mycket farligt som många proppar i sig utan att veta vad det inne håller m,m.

Skitsnack, det farliga i energidrycker är koffeinet, vilket inte är spec farligt i lagom mängder heller. Sen e de ju dom som dör av energidricka, fast då har de ju vatt ngt annat inblandat också!

Så taurin är inte farligt?

Mazda Mx-5 (1999)
sk8ville
27 maj 2010 · 653 Inlägg

JDMy00 skrev:

sk8ville skrev:

chrillesnakeman skrev:

Hej!
Vi dricker inte någon energi dryck alls.Det är inte bra saker i dom.Farliga azo-färger m,m Sånt inte kroppen kan ta hand om som är framkallar farliga sjukdommar m,m

Naturens socker är bättre om man vill ha nyttigt i kroppen.Finns mycket farligt som många proppar i sig utan att veta vad det inne håller m,m.

Skitsnack, det farliga i energidrycker är koffeinet, vilket inte är spec farligt i lagom mängder heller. Sen e de ju dom som dör av energidricka, fast då har de ju vatt ngt annat inblandat också!

Så taurin är inte farligt?

Enligt en läkare så är taurin endast skadligt om du har kasst hjärta eller dricker flera liter under en dag.

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
pippin
27 maj 2010 · 158 Inlägg

sk8ville skrev:

JDMy00 skrev:

sk8ville skrev:

Skitsnack, det farliga i energidrycker är koffeinet, vilket inte är spec farligt i lagom mängder heller. Sen e de ju dom som dör av energidricka, fast då har de ju vatt ngt annat inblandat också!

Så taurin är inte farligt?

Enligt en läkare så är taurin endast skadligt om du har kasst hjärta eller dricker flera liter under en dag.

Taurin är tjurpiss. vad kan de va för farligt med de? elle egentligen ett organiskt ämne som bildas i gallan...
roll

join the dark side! ... and get a free cookie.
Crl
28 maj 2010 · 194 Inlägg

pippin skrev:

sk8ville skrev:

JDMy00 skrev:

Så taurin är inte farligt?

Enligt en läkare så är taurin endast skadligt om du har kasst hjärta eller dricker flera liter under en dag.

Taurin är tjurpiss. vad kan de va för farligt med de? elle egentligen ett organiskt ämne som bildas i gallan...
roll

word.

BMW 320i Touring "Bruksbilen" (1998)
Truckeroffe Ovejävel!
28 maj 2010 · 261 Inlägg

nog slinker de ner ett par RedBull om dagen... va visst nån dum jävel som tatuerat in RedBull på armen tongue
hahaha.. smile

Kör du så dör du!
Audi S6 4.2 (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang