Alltså vad är det med folk som försöker fly från polisen? Nedrans jag orkar inte köra ifrån dom. Ah jag fick en idé: Provar att springa på vägen så kanske dom inte kan komma ikapp mig när dom kör bil.
Ja vad säger man det finns folk till allt.
If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
När man ser detta, det är anledningen till att man har slutat köra fort... Finns allt fler civilpoliser, nej fan man skulle lika gärna haft en diesel på 50 häst.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Hur fan kunde han bara få 3månaders fängelse? och 2års indraget körkort. Han borde fan aldrig få köra bil igen enligt mig... Sen fattar jag inte vad man tänker med när man försöker springa ifrån polisen så jävla korkat haha:P
Snutjävlar? De gör sitt jobb, i stan lär man ju hålla hastigheterna, man vet ju inte vad som kan hoppa in framför bilen, köra fort och som en allmän galning det kan du göra på bana när man väl är där, så jävla idiotiskt att försöka fly med, vafan man får ta en böter och indraget körkort om man blir haffad på motorväg. Om man vill köra fort på sådär vis iallafall!
Också hört att polisen inte får köra fortare än 180km/h för att deras försäkringar slutar att gälla då.. Va en polis här i Göteborg som sa detta, är dock 4år sedan eller nått sånt så kanske är ändrat.. Även hört flera ggr att polisen avbryter en biljakt för att det går för fort.. Inte så inte förare eller bil klarar farten utan att det gått fortare än 180 i mer än ett visst antal meter...
Länge leve fortkörarna
Sedan tycker jag han körde ganska bra hade han bara kört lite fortare i slutet så hade han nog klarat sig
När man ser detta, det är anledningen till att man har slutat köra fort... Finns allt fler civilpoliser, nej fan man skulle lika gärna haft en diesel på 50 häst.
chippad passat turbo 200hästar borde väl dra en målad polisbil i alla fall. Givetvis inget jag tänkt prova. Nästa gång ställ bilen ivägen så inte polisen kan köra ifatt dig