Jag måste tyvärr ansluta mig till gänget av gnäll spikar och säga att jag tycker sidan har blivit något rörigare att navigera nu.
De saker jag noterat mest är Video och Bloggen.
I Video tycker jag det är sämre att man inte längre ser nyaste videoklippen när man går in under Video, utan måste välja kategori Alla Kategorier. Jag tyckte det var smidigt som det var förut, med rekommenderade videoklipp i en panel till vänster, och de nyaste klippen som visas direkt.
Vad gäller bloggen så tycker jag första sidan blev aningen (nåja, inte så allvarligt

) mindre översiktsbar, samt att när man går in på bloggen inte längre ser de senaste blogg inläggen till vänster. Man måste gå in på personens alla bloggar, och där är det inte alls speciellt överskådligt.
Vad jag däremot tycker är BRA är det nya rösttings systemet vad gäller video klipp. Det är, som du säger Chrizz, MYCKET bättre...vem fan orkar rösta 1-5 på video klipp.

Sen tycker jag mig se en uppfräschning av bil presentationen, den gillar jag.
Sen finns det säkert en hel del nytt, även under ytan, som jag inte tänkt på än, men detta är mina första intryck av de ändringar jag sett. Hoppas det ger nån vettig feedback.