Personligen älskar jag fronten på 740, gärna med gltgrillen mm.
Men avskyr bakändan...men 940:ins bakända är rätt nice ändå.
Däremot 940:ins front tycker inte jag om..så...kör hårt

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.