2 oktober 2008
Trådstartare
hejsan, jag har nån liten fråga angående säterna i mercedes w124, är det mycke gorm att få in från en kombi baksäterna i en sedan? och passar dörrsidor från kombi till sedan?
"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886