Det värsta ni har råkat ut för när det gäller bilar... :)

HaTrIk
20 februari 2006 · 27 Inlägg

Tja

vad är d värsta ni har råkat ut för med eran bil eller om något har hänt bilen?

Audi A4 3.0 TDI "MILLTEK" (2011)
Kenwood SAABlare
20 februari 2006 · 190 Inlägg

** Kulltat en bil.
** Rasad låda på Saaben.


Shit happens! tongue

Mja Mjo! Så kan de gå!
Sharky
20 februari 2006 · 10 287 Inlägg

Jag själv? Typ punktering.

Garagepolaren? Voltat åtta hela varv i över 200km/tim (film finns). Röda ögon och ont i ena handen....

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Smoke
20 februari 2006 · 692 Inlägg

Sharky skrev:
Jag själv? Typ punktering.

Garagepolaren? Voltat åtta hela varv i över 200km/tim (film finns). Röda ögon och ont i ena handen....

/Göran

Vart hittar man den filmen?


Värsta jag varit med om är väl, punktering och näst intill rasad bakaxel på mercan.

toXXy Kanonsnubbe
20 februari 2006 · 168 Inlägg

En älg sprang på min förra bil, en peugeot 405 Mi16.

Senast redigerat av toXXy (20 februari 2006)

Janken Driver
20 februari 2006 · 2 111 Inlägg

Generatorem på rymmen  - smällde som fan (tobee här kan intyga tongue ) Hände på motorvägen hehe.
Lamdasond på rymmen - lät som en wannabe amerikanare (även denna gång var tobee med haha).

Inget värre än sålänge peppar peppar...sålänge vi snackar bilar då dvs...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
mickecorrado Bilplåtslagare
20 februari 2006 · 1 036 Inlägg

toXXy skrev:
En älg sprang på min förra bil, en peugeot 405 Mi16.

Det var väl inte så att det var du som körde på älgen wink

Smoke Tires Not Drugs.
Sharky
20 februari 2006 · 10 287 Inlägg

På videoband i vårat racegarage i Märsta samt hemma hos Lasse Wankel.
(det var på Tullinge-strippen sommaren 2000)

/Göran

Smoke skrev:
Vart hittar man den filmen?

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Mr Lemon Satans Kung
20 februari 2006 · 467 Inlägg

Voltade när jag hade haft körkort i 5 dagar..

Konverter-ras o svänghjulsras förra sommarn..

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se
toXXy Kanonsnubbe
20 februari 2006 · 168 Inlägg

mickecorrado skrev:

toXXy skrev:
En älg sprang på min förra bil, en peugeot 405 Mi16.

Det var väl inte så att det var du som körde på älgen wink

Hehe wink

Gti_Goffe
20 februari 2006 · 62 Inlägg

att skiten inte gick genom besiktningen!

Todé
loudness
20 februari 2006 · 4 554 Inlägg

Mr Lemon skrev:
Voltade när jag hade haft körkort i 5 dagar..
hehe då knäckte kompisen dej.. han klara sig bara i 4dagar:D

Alex_halvordsson
20 februari 2006 · 657 Inlägg

När jag skulle upp till stockholm (45mil enkel väg) och byta bort den mot en m5:a så rasade bakaxeln halvägs upp...  Där stog man klockan 07:00 på morgonen mett ute i ingenstans...

De var nog de mest tråkiga ja vart med om

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Volvo 240 (1988)
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
4G63GalantGTI_R Avstängd
20 februari 2006 · 138 Inlägg

Hmm... borde inte skriva om den lilla incidenten direkt.. men skitsamma... alla kan ju ha otur så att säga....

Förra vintern, körde jag rakt in i Pelles korvkiosk och rammade den så den nästan rasade samman, med min gamla 745 automatare..... ni skulle sett det....
-dubbla solexar som försöker överrösta bryan adams, summer of...  sen bara small de....




R E T U R S L A D D ! ! !.... volvo e värde lösa vinterbilar.....

140-occe
20 februari 2006 · 77 Inlägg

det lät rätt kul kan tänka mig hur man brakar in i en korvmojj med en volvo hehe

direktörn
JohnnyN Rutinerad medlem
20 februari 2006 · 1 938 Inlägg

Det värsta jag har varit med om var nog när jag var och voltade med morsans Mondeo efter att ha haft körkortet i fickan EXAKT 3 veckor tongue

FugitivE BMW Power
20 februari 2006 · 2 362 Inlägg

de måste ha varit det som hände nu för 2-3 veckor sedan kanske ? all snö hade försvunnit, så tänkte ta ut golfen på en tripp på vägarna.. satt och njöt som satan när man äntligen fick åka lite golf igen smile sedan försvann den lycka när brorsan och jag skulle åka in på macken och tvätta rutorna osv wink stod i en liten neråt lutad backe.. brorsan drar i handbromsen *knack knarr* - "vafan" vart hans kommentar big_smile så rycker han ännu en gång så får han bokstavligen talat handbromsen i handen big_smile hahahah tongue fan satt och garva så sjukt mycket tongue kunde fan inte bli sur på honom big_smile men som tur var så var det själva spärren som hade pajjat.. för om man höll handbromsen uppe så tog den fortfarande, bara att den inte kunde hålla sig uppe själv.. så de va själva spärren som hade pajjat smile
Sen har man väl åkt på en punktering tongue då de hade blivit en spricka i fälgen och så smile inget allvarligare än detta har jag varit med om tongue än så länge smile fast har inte haft golfen så jättelänge heller..

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
frasse4
20 februari 2006 · 736 Inlägg

Far min skulle om en bil med sin saab. Halvvägs om och med ganska högt motorvarv sprack drivrämmen så att en flik började piska runt i motorrummet. Jaha där skar den tänkte man... hehe. Blev en dyr affär då det blev obalans i massa hjul som drivremmen gick till!

Volvo 940 GL "Bob - Den högerstyrda" (1993)
Slim_Kim Arbetssökande lokförare
20 februari 2006 · 170 Inlägg

De måste nog vara när ja kom körandes på en grusväg me min farsas 307:a, o plötsligt for ett jävla rådjur upp o ja kunde ju väja för rådjuret, men dt va ju bara dt att dt va en stubbe precis vid väg kanten, så att ja krossa spolarvätske behållaren samt slet bort halva "läppen" i fronten tillsammans me innerskärmen på höger sida. De e dt värsta ja har vart me om!!

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
Dr-Diesel Dieseldoktor
20 februari 2006 · 112 Inlägg

jag å en polare skulle köra skiten ur en 340 som skulle till skroten, vi fick den fan inte att skära så vi åkte ut till ett ställe i skogen med en jääävligt lång grusvägsraka, gasade upp den i runt 100, kastade i 1:an i förhoppningen om att det skulle spruta kolvar genom huven, men det enda som hände var ju så klart att bakhjulen låste sig å jag brötade av vägen. vi försökte få igång den när den låg upp-å ner i diket för att kanske kunna skära motorn då, men den gick på fullvarv några sekunder sen fick den väl inte soppa. bara att gå några kilometer hem utan någon action alls..

edit: det var iallafall det tråkigaste jag vart med om när det gäller bilar...

Senast redigerat av _chevrolet_ (20 februari 2006)

Oldsmobile Ninety-eight regency brougham "The first american diesel V8car" (1982)
Ford F250 "XLT Lariat turbodiesel" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang