Angående: Inomhus träff under vintern i göteborg?

Princezz Avstängd
6 oktober 2008 · 153 Inlägg

Är lite nyfiken på om det finns något intresse för att ha en inomhus träff i göteborg nu i vinter??
Jag har en lokal i gamlestan som vi kan ha träffar i på Onsdagarna.
Det kommer att finnas lite fika som man kan köpa o även lite annat smått o gott.

Känns som om många väljer att stanna hemma istället för att komma på träffarna nu när det börjar bli kallare, så då kanske man lika gärna kan flytta in dom inomhus istället.
Även om det är vinter så finns ju bilintresset kvar:D

Är som sagt bara lite nyfiken på hur många det är som e intresserade.

Skriv gärna och tala om vad ni tycker o tänker...

***************************************************************************************

Förra onsdagen blev kanon bra. så vi fortsätter att köra varje onsdag i fortsättningen. Vi kommer att köra mellan kl 19-22. Hoppas att lika många dyker upp igen.. big_smile

Senast redigerat av Princezz (26 oktober 2008)

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
dannemangbg Avstängd
6 oktober 2008 · 8 Inlägg

tycker det låter som en bra idé

Senast redigerat av dannemangbg (6 oktober 2008)

G.s.r Crew
Koop
6 oktober 2008 · 1 867 Inlägg

Annars finns alltid cafe skåne om man ska fika, eller tintin.
Uppställning av bilar under tak finns ju på Swedish Match.

Senast redigerat av Koop (6 oktober 2008)

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Princezz Avstängd
6 oktober 2008 · 153 Inlägg

Koop skrev:
Annars finns alltid cafe skåne om man ska fika, eller tintin.
Uppställning av bilar under tak finns ju på Swedish Match.

ja visst finns det de, men det e ju alltid så fullt på caférna så det kan vara skönt att ha ett ställe där alla är där fr en o samma sak o där det inte e fullt av folk??? Ja swedish Match finns ju men då e det ju fortfarande att man står ut o det e ju kaaaaaaallt hehehehe.. Men som sagt jag bara kom med ett förslag..smile

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
fransman Avstängd
6 oktober 2008 · 210 Inlägg

Princezz skrev:

Koop skrev:
Annars finns alltid cafe skåne om man ska fika, eller tintin.
Uppställning av bilar under tak finns ju på Swedish Match.

ja visst finns det de, men det e ju alltid så fullt på caférna så det kan vara skönt att ha ett ställe där alla är där fr en o samma sak o där det inte e fullt av folk??? Ja swedish Match finns ju men då e det ju fortfarande att man står ut o det e ju kaaaaaaallt hehehehe.. Men som sagt jag bara kom med ett förslag..smile

jag tycker att det låter fett bra....  tintin är ett fik mitt i stan där det inte finns så mycket parkeringar att alla kan stå samlade på

cafe skåne har funkat fint men då har det varit fullt med andra människor där med....

så ett ställe där bara bilfolk samlas låter skit bra ... så man slipper anpassa sig efter andra gäster eller folk som ogillar oss å våra tunga högerfötter

jag är lätt på

bra jobbat Princezz

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Princezz Avstängd
6 oktober 2008 · 153 Inlägg

fransman skrev:

Princezz skrev:

Koop skrev:
Annars finns alltid cafe skåne om man ska fika, eller tintin.
Uppställning av bilar under tak finns ju på Swedish Match.

ja visst finns det de, men det e ju alltid så fullt på caférna så det kan vara skönt att ha ett ställe där alla är där fr en o samma sak o där det inte e fullt av folk??? Ja swedish Match finns ju men då e det ju fortfarande att man står ut o det e ju kaaaaaaallt hehehehe.. Men som sagt jag bara kom med ett förslag..smile

jag tycker att det låter fett bra....  tintin är ett fik mitt i stan där det inte finns så mycket parkeringar att alla kan stå samlade på

cafe skåne har funkat fint men då har det varit fullt med andra människor där med....

så ett ställe där bara bilfolk samlas låter skit bra ... så man slipper anpassa sig efter andra gäster eller folk som ogillar oss å våra tunga högerfötter

jag är lätt på

bra jobbat Princezz

Låter bra det Fransman. Då syns vi där dåsmile

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
ms855 Avstängd
6 oktober 2008 · 48 Inlägg

Se Där Ja Äntligen Någon Med En Fanstastisk Ide´men Du Glömde Ju Adressen Vi E På
Sitt Inte O Däppa Kom Dit Istället Alla Glada Biltokiga Människor Ha Det Gottt

Princezz Avstängd
6 oktober 2008 · 153 Inlägg

ms855 skrev:
Se Där Ja Äntligen Någon Med En Fanstastisk Ide´men Du Glömde Ju Adressen Vi E På
Sitt Inte O Däppa Kom Dit Istället Alla Glada Biltokiga Människor Ha Det Gottt

Gud så bra, er kan man alltid lita på, hyvens grabb änna.. hihihi Adressen kommer senare när man se om det finns något intresse!!big_smile

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
Heller_gbg
6 oktober 2008 · 144 Inlägg

tycker de låter som en grymme idé...!! upp med vägbeskrivning och grejjer nu så lär det dyka upp ett gäng med folk!

Princezz Avstängd
6 oktober 2008 · 153 Inlägg

Heller_gbg skrev:
tycker de låter som en grymme idé...!! upp med vägbeskrivning och grejjer nu så lär det dyka upp ett gäng med folk!

Vägbeskrivning kommer att komma, vet dock inte riktigt när man ska sätt igång??? Kanske ska köra oktober ut på siba o sen flytta inomhus????

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
Ghost Rider
6 oktober 2008 · 466 Inlägg

låter som en fin ide smile

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
MrKerm Avstängd
7 oktober 2008 · 1 557 Inlägg

Helt rätt smile

Vi prata ju lite om det också men vi har inte haft något riktigt möte ännu (bara över tele) så har inte kunnat ta upp det.. Men nu fixade duju det galant själv big_smile

Bara säga att det finns ett alternativ på Tisdagar också om någon inte kan på onsdagar eller vill ha något o göra både tisdag o onsdag kanske..

Om intresse finns för tisdagar, enbart tisdagar så pma mig så får ni adress o info om tider osv...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
SnowCrash
7 oktober 2008 · 9 Inlägg

Låter som en grymt bra idé! Precis runt kröken också, perfekt.

Meerx
7 oktober 2008 ·

Grym idé !!!!!!!



Slippa frysa tongue



TUMME UPP ! ! !

smen
7 oktober 2008 · 73 Inlägg

underbart!
klart man kommer

denna dagen ett liv
Princezz Avstängd
7 oktober 2008 · 153 Inlägg

Kul kul att så många tycker att det verkar som en bra idé... Då tycker jag att vi kör på det i början av november när det börjar bli riktigt kallt o äckligt... smile Återkommer med mer info om när hur o var o så...

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
WeDo
7 oktober 2008 · 3 390 Inlägg

Läs rubrikanvisningarna nästa gång.

Ändrar denna

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Bubbski bilbyggare
9 oktober 2008 · 116 Inlägg

ja det låter som en fin fin ide..lokaler ska användas å kan dom det till detta så är det ju guld..Har ju inget annat än dieselhoran att åka med nu men den håller på å tar form den me med lite små uppiffning,är ju som sagt bruksbilen men praktisk..Ska se om ja kan få ihop lite värmläningar som är sugna så kommer vi men ja dyker nog upp iaf om så ensam..kör hårt!!!

Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...
olagbg OLAGBG
10 oktober 2008 · 596 Inlägg

hur hinner ni med å fika hela tiden... vintrarna är ju till för att spenderas i garaget å bygga bil ju....blod svett å tårar är det som gäller på onsdagar

OLAGBG
VOLVO
zijaa Bilmekaniker
10 oktober 2008 · 1 354 Inlägg

skitbra tycker jag.,.oså bor ja typ inte mer än 1 mil därifrån så ja kan åka spårvagn dit ifall inte jag e med bilen.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang