Angående: Inomhus träff under vintern i göteborg?

christofferedil Yellow bug!
10 oktober 2008 · 1 640 Inlägg

Problemet med träffar nu på "vintern" är att det mest kommer "tråkiga" vinterbilar sad

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Fredrik_F11 Member of LowMotion
10 oktober 2008 · 1 705 Inlägg

Meerx skrev:
Grym idé !!!!!!!



Slippa frysa tongue



TUMME UPP ! ! !

Håller med fullständigt! kommer lätt! tongue

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
sigge_
10 oktober 2008 · 170 Inlägg

Dyker väll upp? Hoppas det är i/vid gamlestan fabriker för där jobbar jag smile

Gbg
Laud
10 oktober 2008 · 344 Inlägg

Låter som en mycket bra idé , ska bara försöka få sålt min bil så jag kan köpa mig en ny så e jag lätt på !! tummen upp smile

fransman Avstängd
10 oktober 2008 · 210 Inlägg

det som e roligt på vintern är ju att träffas... å man kommer med den bilen man har.... eller så kommer man på annat sätt ....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Princezz Avstängd
10 oktober 2008 · 153 Inlägg

Roligt att så många tycker om idén.. Blir att vi kommer att testa ett par onsdagar o se vad folk tycker o tänker om det o hur många som dyker upp... Lokalen ligger på baksidan vid SKF byfogdegatan. Men åter kommer med mer info när vi bestämt när vi sätter igång m.m. Som det ser ut nu så blir det i början av November. Som sagt åter kommer...cool

Senast redigerat av Princezz (10 oktober 2008)

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
volvotomten
12 oktober 2008 · 274 Inlägg

Kalas idee så ny slutar vi att hitta på annat o samlas under tak med värme o gött i vinter! Kvittar vad man har för bil e ju bara att komma i den man har hehehe grymt bra jobbat!

Princezz Avstängd
12 oktober 2008 · 153 Inlägg

volvotomten skrev:
Kalas idee så ny slutar vi att hitta på annat o samlas under tak med värme o gött i vinter! Kvittar vad man har för bil e ju bara att komma i den man har hehehe grymt bra jobbat!

Kunde verkligen inte sagt det bättre själv.. Kommer nog bli kalas detta..wink

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
sigge_
12 oktober 2008 · 170 Inlägg

Hoppas det är ett stort garage du har när det är många som kommer???? Under vårat jobb finns ett stort garage som bla motorjurnalen har en del men det ägs av Q-park eller vad dom heter

Gbg
fransman Avstängd
13 oktober 2008 · 210 Inlägg

det är inget garage... det är en lokal som är isåfall öppen bara för oss när vi kommer på onsdagar där man kan träffas i värmen å fika

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Princezz Avstängd
13 oktober 2008 · 153 Inlägg

fransman skrev:
det är inget garage... det är en lokal som är isåfall öppen bara för oss när vi kommer på onsdagar där man kan träffas i värmen å fika

Ja precis som Fransman skrev så är det inget garage uten en lokal. Precis som han skrev så kommer jag att ha den öppen bara för er som vill träffas o ha det mysigt i höst/vinter kylan:D, där ingen kan kasta ut oss eller där det alltid är fullt av andra folk som absolut inte har något som helst bil intresse och som bara vill sitta i lugn o ro o fika! Här kan vi vara utan att någon stör sig.

Tyvärr så har gbg:s stad eller någon stängt av den stora parkeringen där man kunde parkera förut, men det finns en låång gata där man kan stå intill kanten så vi ska nog klara oss.

Är det något speciellt ni vill ska finnas i lokalen i fika väg eller så, så skriv det här eller i ett pm till mig så ska vi försöka fixa det, allt för att alla ska trivas!

Hoppas verkligen att många kommer!!!!

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
NT
13 oktober 2008 · 5 Inlägg

Ja det kan ju va kul.

jakob_enkvist
13 oktober 2008 · 144 Inlägg

Detta låter ju toppen.. Jag och nya bruksbilen lär komma och hälsa på!

sigge_
13 oktober 2008 · 170 Inlägg

Ska ni ha porrbelysning oxå??? Och en öppen spis så vi kan mysa till det riktigt smile Fan vad lustig jag är kunde inte låta bli. Ha ha ha ha haa!!!

Gbg
Princezz Avstängd
13 oktober 2008 · 153 Inlägg

siggi skrev:
Ska ni ha porrbelysning oxå??? Och en öppen spis så vi kan mysa till det riktigt smile Fan vad lustig jag är kunde inte låta bli. Ha ha ha ha haa!!!

Yes precis just så ska vi ha det!!!! *Fnissar*.. Men e det så du vill ha det så kan vi säkert fixa det till dig..!! *Ler*

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
Princezz Avstängd
13 oktober 2008 · 153 Inlägg

Så gott folk, nu har vi bestämt ett datum för när vi ska öppna. Det blir onsdagen den 22 oktober kl 19.
Lokalen ligger på Byfogdegatan 15 i gamlestan, bakom Skf, längst ner på gatan, står westside ovanför dörren. Parkering sker på gatan utanför lokalen. Finns lite pakeringar runt omkring oxå, men  är det fullt där så får man stå intill vägen.

Klicka på länken för vägbesk.
http://kartor.eniro.se/query?&what= … &pis=0

Senast redigerat av Princezz (20 oktober 2008)

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
fransman Avstängd
14 oktober 2008 · 210 Inlägg

skulle man inte kunna öppna den parkeringen lite enkelt sådär.... som vi öppnade kjedjorna på götaplatsen härom vintern

jag tror ju att den kan vara öppen längre än göta var... eftersom det inte ligger så iögonfallande för komunen

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Princezz Avstängd
14 oktober 2008 · 153 Inlägg

fransman skrev:
skulle man inte kunna öppna den parkeringen lite enkelt sådär.... som vi öppnade kjedjorna på götaplatsen härom vintern

jag tror ju att den kan vara öppen längre än göta var... eftersom det inte ligger så iögonfallande för komunen

Jo det kan man säkert, men den ligger en liten bit bakom lokalen så bilarna står närmre om dom står intill vägen.
Finns en liten parkering på sidan om lokalen oxå o då menar ja liiiten hehehe typ 6 p-platser eller något så kan man stå lite på snedden o så med, men man får inte in så många bilar där.
Sedan finns ju Skf.s parkering på andra sidan gatan oxå, men ja vet inte om allmänheten får stå på den???
Men som sagt intill vägen får man absolut stå!!!
Allt löser sig huvudsaken är att vi har någon stans där det är varmt att vara nu när det e så ruskigt kallt ute:(

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW
zijaa Bilmekaniker
14 oktober 2008 · 1 354 Inlägg

Kommer vi sitta i en lokal o umgås, men bilarna ute i parkeringen? då e det ingen bilträff..så kan vi lika gärna gå till nåt kafe. men ja fattar hur ni kommer ha det..ja  bara undrarde

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
fransman Avstängd
16 oktober 2008 · 210 Inlägg

zijaa skrev:
Kommer vi sitta i en lokal o umgås, men bilarna ute i parkeringen? då e det ingen bilträff..så kan vi lika gärna gå till nåt kafe. men ja fattar hur ni kommer ha det..ja  bara undrarde

men hallå???

att sitta på kafe e väl kul men då måste alla handla å fika....
här är det inget tvång att handla
här står alla samlade med sina bilar
på ett kafe måste alla hitta sina egna bilplatser...

sen är det ju så att på vintern träffas vi ju å fikar oss varma sen e de ju dags att sladda med bilarna...
man e ju inte bunden att sitta i lokalen å fika hela kvällen.

vägen utanför är full av kurvor å inte så mycket trafik så där kan man ju leka ....... å om den nu avstängda parkeringen sedan öppnas av nån av oss så finns ju där inga bilar ... kanske man kan drifta av sig där med då....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang