Helt ok endå. . hade inte tålamod på att vänta tills jag fick mina blackline strålkastare och lackeringen på mina ögonlock. . så jag montera blinkersen så länge med passande blinkers ljus. . .
Blir bra det där, kommer att bli snyggt med black rim strålkastare också. Hur ska du göra med ljudbygget, behålla originalstereon eller? Lycka till fortsättningsvis med projektet
Blir bra det där, kommer att bli snyggt med black rim strålkastare också. Hur ska du göra med ljudbygget, behålla originalstereon eller? Lycka till fortsättningsvis med projektet
nej ska byta till en singel din. . från sony 4x52watt
det vissade sig att jag var tvungen att köpa nya delar till ljudbygget!!!! -5m strömkabel som är dubbelt så tjockare -3st nya lågnivå kablar av bättre kvalitet -Ny säkring som tål mer!!!
Så helt plötsligt blev allt mycket dyrare än vad jag ville!!!!
det vissade sig att jag var tvungen att köpa nya delar till ljudbygget!!!! -5m strömkabel som är dubbelt så tjockare -3st nya lågnivå kablar av bättre kvalitet -Ny säkring som tål mer!!!
Så helt plötsligt blev allt mycket dyrare än vad jag ville!!!!
men men. . .
Tråkigt, hoppas att det går bättre framöver med bygget. Kommer kika in här igen och se hur det går
De använde sig av fyrkansls steget och monoblocket. de två 5,25kiten och 12tums basen och även 1farads kondensatorn. strömkabeln uppgraderades från 25mm till 35mm. och större säkring. de två äldre budget lågnivå kablarna ersattes med tre betydligt mycket bättre. givetvis byte de stereon med sony xplode!!
var och köpte en begagnad nedre front spoiler blackline från en volvo s40 2003..den är i hyfsat skick. men med tanke på att de är svåra att få tag på som begagnad så ska man inte klaga.
nedre front spoiler blackline från en volvo s40 2003
nice projekt kommer följas, funderar själv på s40! JBL stegen är riktigt bra, har själv ett monoblock! mvh wille
Då ska du satsa på en fas2 s40. . . Den är betydligt mycket bättre. . bättre fjädrar. . snyggare kaross. . . bättre motor. mindre problem än de första volvo s40 som kom ut.