när jag skulle skölja av bilen idag från allt slask och salt lade jag märke till dessa lackerings skador. De kommer från stänk skydden som har skada lacken med hjälp av lite sand mellan lacken och stänk skydden. . så jag har fixat ett garage och lite lack stift och klarlack. . sen får vi se hur det blir. .
har börjat fylla igen där lacken saknas. . det får ta sin lilla tid. . . blev endå helt ok. . för att vara penslat. . . fattar inte hur lacken kunde trilla av så som det har gjort. . .
hände inget idag. . . men imorgon blir det däcken som fixas.kanske hinner skissa lite på hur jag ska bygga min front. . . . annars är det ut och festa. . .
i fredags började jag pinstripa mina däck eller vad man nu ska kalla det för. .
började på första bokstaven
sen när jag kom till den tredje började jag se hur resultatet skulle bli. . och det var inget vidare
1.2.3 t-sprit borta. . .
kör det cleant istället. . .
vad det gällde ritningen av fronten. . så märkte jag även att drl på fronten hade inte blivit bra. . eftersom det inte hade hållit pga av att det kommer sitta för lågt ner. . så de får monteras i strålkastarna. . får hitta något annat. . . typ splitters, defuser vingar. . eller något sånt, ,
Haha, det där med vit text är en PINA! Det har man bara inte! Är glad att du upptäckte det i tid!
Annars ser det bra ut!
// Ellen
men hade det varit direkt från fabriken hade det varit helt ok. . . men det blev ojämnt och sudigt. . såg helt enkelt för jävligt ut. . . däcken är alldeles dör tuna också. .