Ditt egna bil märke ;O)

BboyLuna
10 oktober 2008 · 261 Inlägg

Hur skulle den heta?ock hur skulle den se ut ;O)

Me-BboyLuna
ZonaX Svetsare
10 oktober 2008 · 3 150 Inlägg

Den skulle heta saab och se ut som en 9000

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Syst3m
10 oktober 2008 · 1 079 Inlägg

Det skulle vara en blandning mellan Volvo och BMW. En bmw-diesel, bakhjulsdrift, Volvos inredning, sen en skön blandning mellan Volvos och BMWs design utvändigt. Jäkligt svårt med namnet är det...

ZonaX Svetsare
10 oktober 2008 · 3 150 Inlägg

Syst3m skrev:
Jäkligt svårt med namnet är det...

Bolmow     tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
brillmongo
10 oktober 2008 · 874 Inlägg

ZonaX skrev:

Syst3m skrev:
Jäkligt svårt med namnet är det...

Bolmow     tongue

Haha, den va bra! lol  alternativt : Volbow tongue

Senast redigerat av brillmongo (10 oktober 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
larsa_wee
10 oktober 2008 · 35 Inlägg

Skulle heta Baumwi   Blandning mellan Audi och Bmw smile.  skulle väl vara nån blandning mellan Bmw Design och Audi S design, och en Rejälmotor med en Redig Turbo. 4hjulsdrift  och så kan man välja mellan 4krafs eller bakhjulsdrift,

BMW 530 D (1999)
BMW 320 D (2004)
BMW 325 Tds (1994)
ZonaX Svetsare
10 oktober 2008 · 3 150 Inlägg

brillmongo skrev:

ZonaX skrev:

Syst3m skrev:
Jäkligt svårt med namnet är det...

Bolmow     tongue

Haha, den va bra! lol  alternativt : Volbow tongue

smile  Tog Bolmow för att det innehåller bmw och 3 bokstäver från volvo och låter som volvo [Vållvoh] [Bållmohw]  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Gulmun * Klåpare
11 oktober 2008 · 1 718 Inlägg

Min bilmodell skulle heta BMI och vara en FET bil med FETA linjer och en FET motor.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Tengu1969
11 oktober 2008 · 1 396 Inlägg

Min bilmodell skulle heta BMW 344 M5 e39 Turbo E30 PSCHHH PANG och den skulle vara grymmast av alla

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Kesler
11 oktober 2008 · 3 650 Inlägg

Min blivande bil kommer heta sleepR ^^

Caffe
11 oktober 2008 · 1 436 Inlägg

Skulle vara ballt med ett rörramsbygge i aluminium med plastkaross, fyrhjulsdrift och snurrbo i lämpligt antal. Förpackat så det ser ut som en orginal E30 fast så klart med prestanda som hänger av det mesta...
Skulle nog kalla den för BMW E30 325 med en liten "Touched by Caffe"-dekal under ena baklyktan.

Eller en Tesla roadster med mer lättviktsmaterial och utan allt lull lull, som en (Som att göra en 911 GT3 av en 911). Skulle kunna heta Tesla Roadster "Carbon edititon"...

Men att bygga en helt egen bil med ett egenkonstruerat namn tar nog längre tid än detta foruminlägg så det sparar vi till framtiden.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Alecci
11 oktober 2008 · 2 014 Inlägg

Tråd flyttad.

Motor & motorstyrning -> Allmänt

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
bmx
11 oktober 2008 · 7 100 Inlägg

typ se ut som en volvo 340,fast ha c30 inredning,motor,drivlina mm

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
zijaa Bilmekaniker
11 oktober 2008 · 1 354 Inlägg

Jag hade gjort en vw golf 4 med saab framlyktor, toyota supra motor och lite evo 8 grejer typ som launch control..den skulle heta vw saab 4 evolution

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
BMW635_Robban
11 oktober 2008 · 1 277 Inlägg

Porrge, skulle min och polarens projekt heta som vi döpte när vi gick på lågstadiet...minns inte alla specifikationer den skulle ha...men vi var mycket influerade av Porsche och snusk på den tiden haha. smile

Niklas1987 NO
11 oktober 2008 · 2 182 Inlägg

Oldy big_smile
Med fenor,möe krom å V8 med rattautomat, ska finnas med förknasare för den som vill ha big_smile big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
BboyLuna
11 oktober 2008 · 261 Inlägg

larsa_wee skrev:
Skulle heta Baumwi   Blandning mellan Audi och Bmw smile.  skulle väl vara nån blandning mellan Bmw Design och Audi S design, och en Rejälmotor med en Redig Turbo. 4hjulsdrift  och så kan man välja mellan 4krafs eller bakhjulsdrift,

Är oxo på dom tankarna att ha stor turbo samt 4wd!

Me-BboyLuna
decib3L Körv
11 oktober 2008 · 3 535 Inlägg

En golf 1as utseende. Tyskstukad och femcylindrig turbomotor med quattro.

Den skulle jag kalla för ptja.. VAG?

Truckdriving Man
FireTraXX DFFL
11 oktober 2008 · 9 020 Inlägg

larsa_wee skrev:
Skulle heta Baumwi   Blandning mellan Audi och Bmw smile.  skulle väl vara nån blandning mellan Bmw Design och Audi S design, och en Rejälmotor med en Redig Turbo. 4hjulsdrift  och så kan man välja mellan 4krafs eller bakhjulsdrift,

Stämmer rätt bra med min, fast min skulle heta FireTraXX och endast säljas i Limited Edition för asmycket pengar.
Dock BMW:s motorer med Audi:s turbo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang