Jag har verktyg -> Skruvmejslar, blocknycklar, ringnycklar, spärrskaft, torx, bits + div verktyg från biltema och de används flitigt, enda negativa jag har att säga om dessa är att torxen är kassa.
Har arbetskläder från biltema, arbetsbyxor. Inte en söm har släppt efter 1år.
Min far har kört med biltema olja i sin bil i över 10år, nu har bilen gått 43000mil. Inga problem där heller.
Jag har biltema laddtrycksmätare i min bil, visar korrekt laddtryck, har skiftat mellan speedparts och KLracings.
Det enda jag undviker från biltema är deras förbättringsfärger, enbart för de är jobbiga att använda. De ger samma resultat som mekonomens, men har en tendens att vara mer "rinniga" och behöver längre tid att torka mellan lagerna.
Så sluta gnälla på biltema för f*n.
Jo kom på en sak, deras bromsbelägg till Saab 900 och volvo 2-7-900 undviker jag också. Då de har en tendens att bli "glasade" snabbt och ge ifrån sig skrik.
I övrigt tackar jag gud för att biltema finns!
A just det, dessutom gav jag ett tips till chefen om att köpa ny Turbo från biltema till arbetsbilen, en Ford diesel. Alla vet ju hur väktare kör, 5000mil still running.
Tyvärr så har jag inget om att säga det trådskaparen ville veta angående Turbo till Volvo 850, men kanske han kan finna lite ro om att det finns folk som verkligen handlar på Biltema och är NÖJDA.