Garage i Lidköping??

Biffen RemixX Racing...
31 januari 2005 · 84 Inlägg

Jag funderade på om det finns något folk ifrån Lidköping med omnejd här som skulle vara intresserade av att skaffa ett gemensamt garage i området.. inte alltid kul att meka själv.. skicka ett mail om ni e intresserade...

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
perrkas fullt ös medvetslös
7 februari 2005 · 122 Inlägg

tjena biffen.

jag har en audi s4 som behöver mekads med, har letat garage ett tag nu är svårt o få tag på ett i skara. lidköping är ju inte så långt..

nej, nu flyttar jag till dubbla fyrportare o 8 cylindrar
BMW 318i (1987)
BMW 635 Csi (1983)
Biffen RemixX Racing...
7 februari 2005 · 84 Inlägg

Mmm, det finns lokaler nere vid gamla industriområdet i lidköping har jag hört, men de kostar en del att hyra.. skulle behöva vara några stycken...

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
perrkas fullt ös medvetslös
7 februari 2005 · 122 Inlägg

det måste väll gå o få tag i folk. vad kostar garaget då? ta reda på vad det kostar o hur många det får plats så blir det nog inga problem och få tag på folk...

nej, nu flyttar jag till dubbla fyrportare o 8 cylindrar
BMW 635 Csi (1983)
BMW 318i (1987)
Biffen RemixX Racing...
9 februari 2005 · 84 Inlägg

Pratade med en kille på kommunen över telefon igår, de sa att dem lokaler jag syftade på redan var uthyrda, men de sa också att jag inte var den enda som anmält intresse, så dem skulle ta upp frågan på nästa möte.. det är tydligen väldigt stor efterfrågan på bra garagelokaler i Lidköping..

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
perrkas fullt ös medvetslös
9 februari 2005 · 122 Inlägg

det är efterfrågan på bra garage överallt tycker jag.. har ringt till kommunen i skara åxå men dom hade inget alls.. hoppas dom kan skaka fram nån lokal där i lidköping. måste ha nån stans och va..

nej, nu flyttar jag till dubbla fyrportare o 8 cylindrar
BMW 318i (1987)
BMW 635 Csi (1983)
perrkas fullt ös medvetslös
9 februari 2005 · 122 Inlägg

plus att det är roligare o va nåra stycken...

nej, nu flyttar jag till dubbla fyrportare o 8 cylindrar
BMW 635 Csi (1983)
BMW 318i (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang