gladiatorn skrev:
Nu är jag förbannad 
Jag tyckte jag förklarat tidigare att dessa utspel är dödstöt för forum som detta.
Jag förstår inte dig Chrizz, varför du motarbetar så hela tiden...det verkar inte speciellt smart.
garaget.org existerar ENDAST med hjälp av alla de som har sina sk garage här. Utan dem INGET garage. Till garaget.org så finns faktiskt alternativ.
Kanske Paul skall se till att få en egen blog på egen adress istället så är det slut på dessa onödiga varningar.
De som inte tycker att tråden uppfyller regler, standarder etc etc .... var vänliga å titta någon annanstans, det valet är ju faktiskt fritt!!!
Den här tråden lever ju pga av sitt innehåll, skulle heller ALDRIG redan kommit upp i snart 300 000 visits utan dess mångfald. Så...ni som är moderatorer....sluta va så "svensson-privat-polis"...vi ser tillräckligt av dessa i trafiken.
Paul om du tröttnar på att du faktiskt bjuder på dig själv till 110% så
LÅS tråden. Jag skall undersöka om inte jag kan få fram en egen blog till ditt 8-ball projekt, där du själv sätter reglerna. Det kanske är dax att gå vidare???
Nu är jag inte förbannad längre 
Vi är på väg att hämta smens gran efter att han glömde att konsultera sin "mamma" vilket tvättprogram som skall köras för en gran...jag å "rambo" skall försöka oss på en liten "räcköre". Vi kommer med åttabussen