2353
Sök

PaintWorX

872 Inlägg
18 december 2008
alla snackar inte skit, smen snackar kolfiber

If its too loud you are too old!

Har alltid rätt!
689 Inlägg
18 december 2008
Kickar upp min igen tongue

PaintWorX skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/hnxlzi57mcyk[/video]

Men Paul och Smen... Vad har hänt med Smen:s bil? tongue

Berätta nu big_smile roll

Livet är ett helvete, du är bjuden!

mickenyman.se
687 Inlägg
18 december 2008
PaintWorX skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/vaaq9qsb6xeq[/video]

hehehe smile helt rätt paul.. men allså hur kul hade det varit och sitta här på garaget om man måste vara super seriösa hela jäkla tiden. tyvärr tycker ja att garaget.org börjar gå över styr tyvärr..

Administratör
11 967 Inlägg
18 december 2008
Newman skrev:
PaintWorX skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/vaaq9qsb6xeq[/video]

hehehe smile helt rätt paul.. men allså hur kul hade det varit och sitta här på garaget om man måste vara super seriösa hela jäkla tiden. tyvärr tycker ja att garaget.org börjar gå över styr tyvärr..

Både du och jag vet ju varför du skrev så som du gjorde nu wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

mickenyman.se
687 Inlägg
18 december 2008
chrizz skrev:
gladiatorn skrev:
Nu är jag förbannad mad
Jag tyckte jag förklarat tidigare att dessa utspel är dödstöt för forum som detta.
Jag förstår inte dig Chrizz, varför du motarbetar så hela tiden...det verkar inte speciellt smart.

garaget.org existerar ENDAST med hjälp av alla de som har sina sk garage här. Utan dem INGET garage. Till garaget.org så finns faktiskt alternativ.

Kanske Paul skall se till att få en egen blog på egen adress istället så är det slut på dessa onödiga varningar.
De som inte tycker att tråden uppfyller regler, standarder etc etc .... var vänliga å titta någon annanstans, det valet är ju faktiskt fritt!!!

Den här tråden lever ju pga av sitt innehåll, skulle heller ALDRIG redan kommit upp i snart 300 000 visits utan dess mångfald. Så...ni som är moderatorer....sluta va så "svensson-privat-polis"...vi ser tillräckligt av dessa i trafiken.

Paul om du tröttnar på att du faktiskt bjuder på dig själv till 110% så LÅS tråden. Jag skall undersöka om inte jag kan få fram en egen blog till ditt 8-ball projekt, där du själv sätter reglerna. Det kanske är dax att gå vidare???
Nu är jag inte förbannad längre big_smile

Vi är på väg att hämta smens gran efter att han glömde att konsultera sin "mamma" vilket tvättprogram som skall köras för en gran...jag å "rambo" skall försöka oss på en liten "räcköre". Vi kommer med åttabussen wink

Nu överreagerar du en aning tycker jag, men OK. Däremot så gäller fortfarande "Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.", och det är ju just det som pågår här i väldigt stor utsträckning. Ett forum är ett forum och en chatt är en chatt. Jag hade gärna sett den här tråden löpa på så som den var avsedd att göra från början, nämnligen till att handla om de bilar som Paul med flera bygger på, men jag är inte så säker på att det är vad tråden handlar om längre.

Jag tror att väldigt många faktiskt vill följa projektet med bilarna mer än att följa snacket mellan dessa inlägg, tror du inte?

Till sist så var inte mitt inlägg en varning, jag har ej för avsikt att låsa tråden så tillvida den inte spårar ur totalt i 100% blaj. Se det snarare som en uppmaning att faktiskt tänka på vad tråden egentligen handlar om så det inte går ifrån ämnet totalt.

Sen tror jag inte att Paul vill ha en egen blogg eller liknande, utan jag tror att han vill skriva här just för att Garaget är Garaget, och för att han tycker att det är en bra community. Klart det finns alternativ, men jag tvivlar starkt på att han skulle "ta sin projekttråd och gå", mest för att han nog själv vet att responsen knappast blir lika omfattande någon annanstans, och för att det finns sponsorer i det hela som ska vara nöjda också :-)

Nåja, lev väl. Nu ska jag äta något gott på min födelsedag wink

PS. Snygg bil btw wink

börjar bli lite självsäker?

JAG ÄR NOG EN AV MÅNGA SOM SKULLE FÖLJA DENNA TRÅD OM PAUL HADE FLYTTAT DEN TILL EN EGEN BLOG ELLER TILL EN ANNAN SIDA smile SKRIVA BARA VILKEN SÅ SPARAR JAG DEN SOM STARTSIDA=)

SKÅNE
22 Inlägg
18 december 2008
Omfg, GLHF M8 smile cu at Elmia -09! smile

Driver
2 111 Inlägg
18 december 2008
Kan inte alla bar släppa det här och återgå till tråden?.

"Newman" - Man ser det du skriver lika bra även om du låter bli den där otrevliga caps lock knappen.

Kör hårt nu Paul o Co! Gillar er starkt och hoppas få se mycket mer av allt ni tar er för med!

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Administratör
11 967 Inlägg
18 december 2008
Allright, en gång för alla. Jag tror tyvärr att många missförstår mig lite och tror att jag vill sätta käpparna i hjulet för att jävlas, vilket inte är sant. Det här är en väldigt speciell tråd, och uppenbarligen så fungerar det inte att hålla på de vanliga reglerna vi har i forumet här, åtminstone inte fullt ut. Att jag krånglar har ingenting att göra med att jag skulle ha något emot projektet eller grabbarna som håller i det, tvärtom snarare. Jag försöker bara driva ett så bra forum som möjligt, och behöver man släppa på tyglarna lite ibland så är jag inte främmande för att ge efter.

Skit i det här nu och låt Paul & Co göra det de är bäst på istället...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
18 december 2008
Wow, that has to be the best fucking video I have ever seen.

Tip o' the hat for you Paul. :3

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

S-klass =)
295 Inlägg
18 december 2008
Hängt me i tråden sen den skapades mere eller mindre kollat den 2-3gånger om dagen...
Tycker den är den bästa tråden på garaget.org just nu,..

Paul å smen å alla andra... U all rox....
Keep the same spirit smile
Schysta bilder, filmer.. å många bonus.. me sånt kommer man ut till störrepublic smile

/Mvh Från en som rattar en 75 merca S klass smile
Senast redigerat av MB350se (18 december 2008)

73 Inlägg
18 december 2008
Man kommer hem till familjen gör lite mat så tittar man här så har pappapaul blivit galen big_smile
Men detta gör ju att imorgon kan vi ha RIKTIGT skoj wink

denna dagen ett liv

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
18 december 2008
chrizz skrev:
Allright, en gång för alla. Jag tror tyvärr att många missförstår mig lite och tror att jag vill sätta käpparna i hjulet för att jävlas, vilket inte är sant. Det här är en väldigt speciell tråd, och uppenbarligen så fungerar det inte att hålla på de vanliga reglerna vi har i forumet här, åtminstone inte fullt ut. Att jag krånglar har ingenting att göra med att jag skulle ha något emot projektet eller grabbarna som håller i det, tvärtom snarare. Jag försöker bara driva ett så bra forum som möjligt, och behöver man släppa på tyglarna lite ibland så är jag inte främmande för att ge efter.

Skit i det här nu och låt Paul & Co göra det de är bäst på istället...

tror inte någon tror att du vill sätta käppar i hjulen,men finns de satta regler ska dom väl följas.
det är ju inte så man kan gå på affären o äta sej mätt utan man får helt enkelt betala för det,
samma om man vill hyra en film,men endel väljer o ladda ner.
man kanske ska hitta en bra balans här på gorg.
tillåta lite nymodigheter.
men en vettig sak vore ju om alla tex kommentera filmerna i det forumet.dvs video,istället för i denna tråd.så fyller paul o c.o tråden me bilder,video osv. så kan man ge en comment på deras arbete.

sen handlar ju det i slut ändan om att man ska ha kul o det har nog alla här:)

dock behöver man ju inte commentera varje sak man ser att oj va otroligt o alla 30.000besökare om dagen ska göra det,för det är rätt jobbigt o leta sida för  sida om de finns inslag o hur det går med projektet.

grattis till crizz:)

ANARKI IN THE (UK) SWEDEN RIGHT NOW big_smile
Senast redigerat av pattilatti2 (18 december 2008)

961 Inlägg
18 december 2008
den här tråden är underbar !! är arbetslös nu så jag gör inget annat än att titta på era underverk och skitroliga klipp/filmer hela dagarna .. grymt jobb ni gör säger jag bara !!!

Pure DieselPower

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
18 december 2008
försår allt hur du menar chris.. när folk sitter å diskuterar med varandra om vilka kläder dom skall ha på sig dagen efter.. då börjar man tappa tråden (nu har nog ingen gjort det, men som ett exempel) privata "chattar" har inte i tråden att göra.. många inlägg i tråden har faktistk inte med den att göra. men det är lätt hänt att d spårar ur tongue fast måste nog säga att till stor del så är det mest kommentarer om hur sjuka killarna är, eller beröm och visat intresse från oss andras sida.. vilket ju på sätt å vis hör till topic.. sen blir d ju lätt många kommentarer när så många följer tråden

sen att paintworks killarna är helt sjuka i huvet gör det så mycket mer naturligt och roligare att följa tråden. skulle inte alls läsa här lika mycket ifall det bara kom upp bilder på "det här har vi gjort idag" å så några meningslösa bilder på en hög med spackel typ.. bilintresset handlar om så mycket mer, humor å galenskaper gör det hela så mycket roligare å det visar att bara för man är duktiga bilbyggare så behöver man inte vara dryga å jävliga för det tongue och det är nog det som gör denna tråden så uppskattad bland folket.

Får passa på att säga grattis till dig åxå chris, tyckte jag läste nåt om bemärkelsedag tongue

och till paintworks killarna kan jag bara ge en stor tumme upp tongue
(flytta för helvete inte tråden till zatzy) wink *asg*

1 210 Inlägg
18 december 2008
Mullenutt!!! tongue

rakäre
1 275 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
OK OK Back to the main issue ..................................... who`s mama is free then !

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
18 december 2008
PaintWorX skrev:
OK OK Back to the main issue ..................................... who`s mama is free then !

vågar man skriva här nu?

det beror ju på hur mkt nåns mamma är milf tongue

sorry fel skrivet..

redigerat:P
Senast redigerat av pattilatti2 (18 december 2008)

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
18 december 2008
jag/vi vill ha bilder!!!!

denna tråden får 5 toasters av 5 möjliga.

keep it up paul. you can do it!!!!!!! smile

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

1 210 Inlägg
18 december 2008
pattilatti2 skrev:
PaintWorX skrev:

vågar man skriva här nu?

det beror på hur mkt MILF du är:D

???? hmm hur mycket MILF Paul är

16 197 Inlägg
18 december 2008
Ekis! skrev:
pattilatti2 skrev:
PaintWorX skrev:

vågar man skriva här nu?

det beror på hur mkt MILF du är:D

???? hmm hur mycket MILF Paul är

paul kan inte va en MILF.. han e en PILF... haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök