20 000 registrerade medlemmar

chrizz Administratör
23 februari 2006 · 11 783 Inlägg

Om ni inte lagt märke till att det just passerat 20 000 registrerade medlemmar här på Garaget.org, så upplyser jag er om det nu! :-)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Redbull Moderator+
23 februari 2006 · 1 081 Inlägg

Ja det börjar bli ett par att hålla reda på big_smile

mvh

Vem jag?
space Golfen
23 februari 2006 · 128 Inlägg

Japp dÅ bjuder du på bullar nu och skickar ut dekaler till alla tongue nä skoja GRATTIS

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans
Volkswagen Golf R32 "R32" (2006)
Volkswagen Golf GTI MK5 "The real thing" (2006)
chrizz Administratör
23 februari 2006 · 11 783 Inlägg

Absolut, semlor till alla! smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
astrakalle VVS-Montör
23 februari 2006 · 231 Inlägg

chrizz skrev:
Absolut, semlor till alla! smile

USCH!!!! Semlor, fy fan va äckligt! Men det var goda nyheter! Ryktet sprider sig snabbt från dom som är medlemmar!

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
linn
23 februari 2006 · 158 Inlägg

Häftigt många att hålla reda på för admin
Jag äter gärna en semla om jag blir bjuden - tack Chrizz

xy
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
23 februari 2006 · 1 852 Inlägg

har du nån siffra på hur många som är aktiva användare (dvs. gör något varje vecka) inte bara aktiva i forumet utan oxå i biluppdateringar och kommentarer.

man lever bara en gång så lev väl!
chrizz Administratör
23 februari 2006 · 11 783 Inlägg

Bullo skrev:
har du nån siffra på hur många som är aktiva användare (dvs. gör något varje vecka) inte bara aktiva i forumet utan oxå i biluppdateringar och kommentarer.

Tyvärr inte, men jag kommer rensa upp bland användarna snart. Räknar med att åtminstone ett par tusen försvinner då.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
23 februari 2006 · 412 Inlägg

chrizz skrev:

Bullo skrev:
har du nån siffra på hur många som är aktiva användare (dvs. gör något varje vecka) inte bara aktiva i forumet utan oxå i biluppdateringar och kommentarer.

Tyvärr inte, men jag kommer rensa upp bland användarna snart. Räknar med att åtminstone ett par tusen försvinner då.

Ett par tusen försvinner...Då har garaget inte 20.000 medlemmar längre efter den rensningen:P...

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
chrizz Administratör
23 februari 2006 · 11 783 Inlägg

SnuttisPuppan skrev:

chrizz skrev:

Bullo skrev:
har du nån siffra på hur många som är aktiva användare (dvs. gör något varje vecka) inte bara aktiva i forumet utan oxå i biluppdateringar och kommentarer.

Tyvärr inte, men jag kommer rensa upp bland användarna snart. Räknar med att åtminstone ett par tusen försvinner då.

Ett par tusen försvinner...Då har garaget inte 20.000 medlemmar längre efter den rensningen:P...

Nope, men det växer snart igen smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
23 februari 2006 · 1 938 Inlägg

Jag hör att vi tar Garaget-träff då i Chrizz's garage alla 20 000, så får han bjuda på en öl eller två wink

Nufo_boy
23 februari 2006 · 62 Inlägg

calibra_nox skrev:
Jag hör att vi tar Garaget-träff då i Chrizz's garage alla 20 000, så får han bjuda på en öl eller två wink

bjuder han alla på 2 st carlsberg export så blir det 456000kr totalt, med då måste vi ju räkna med att chrizz pantar alla burkar då blir det ju bara 456000-20000=436000kr.

Senast redigerat av Nufo_boy (23 februari 2006)

Alla är vi nybörjare första gången.
JohnnyN Rutinerad medlem
23 februari 2006 · 1 938 Inlägg

Men vi gissar att Chrizz är rik, så det betalar han med växelpengarna i bakfickan wink

Nufo_boy
23 februari 2006 · 62 Inlägg

calibra_nox skrev:
Men vi gissar att Chrizz är rik, så det betalar han med växelpengarna i bakfickan wink

undrar hur många kundvagnar det behövs på systemet för att få med sig 40.000st öl?,,,

Alla är vi nybörjare första gången.
Gormanz SRT4 2,4T & 9000 2,3T
23 februari 2006 · 272 Inlägg

Men då finns det en massa mindreåriga medlemmar vars pilsner jag kan ta smile

/Gormanz
JohnnyN Rutinerad medlem
23 februari 2006 · 1 938 Inlägg

Haha, Chrizz får vara dörrvakt till sitt eget garage och kolla ID på alla som vill in big_smile

FugitivE BMW Power
23 februari 2006 · 2 362 Inlägg

hahahaha big_smile joo, Chrizz får stå ute i kylan och kolla ID medans vi andra är inne och har det kul big_smile

BMW, bogsering med wire :/
jip
26 februari 2006 · 272 Inlägg

Grattis! Kul att Garaget.org växer hela tiden!

http://www.fartverket.se - Sveriges snabbaste myndighet!
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
28 februari 2006 · 605 Inlägg

grattis! Nu är det då dax med en artikel om dig på garaget, hur du fick idén, när du började arbetet. Hur lång tid det har tagit. hur det känns idag, om du kan leva på det osv.

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
Janken Driver
6 mars 2006 · 2 111 Inlägg

Grattis Chrizz!! smile.

tycker alla kan köpa ett par öl själva o ta med tongue de blir nog bäst så ,o alla blir nöjda med märke också ;P haha..

mvj Janken

Senast redigerat av Janken (6 mars 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang