Säkert på bana oxå, problemet e att jag först ska få ordning på bilen med allt, nästa problem lär bli värmen som uppstår på bana osv, ska se över de innan man börjar piska. Mål på när den ska vara klar har jag men jag vet hur de blev för min lillebrorsa så jag försöker bara smeta på hela tiden så gott de går, skulle åkt till garaget ikväll men jag somna hehe.
Full rulle på jobbet hela veckan så har inte vart i garaget allt för mkt denna vecka, har iaf hunnit skruva dit grenrör o turbo samt insug.
Idag så blev de full rulle till garaget efter jobbet o försöka passa in maskinen, vet att sist jag höll på så fick man bonka lite. Tänkte göra de innan jag lackar denna gång
Började dagen med att åka till jobbet o hämta lite rör, för att jag skulle göra ordning ett läckage som jag hade problem med förra året då passformen till wg inte va den bästa.
Sen va de bara o göra i ordning motorrummet innan lillen kunde gå lös med sprutan.
Sen avsluta jag med att underredsbehandla hela bilen efter jag svetsat klart allt för bakvagnen
var i garaget även idag, fick finbesök av en polare så gick mest runt o drog fötterna i väntat på att åka hem, men blästrade lite grejer o slängde på lite färg på diffkåpan samt diffen.
Imorrn blir o hämta hem färg till bilen o förbereda för lack. Så i veckan ska de vara färg på allt iaf
Ja va ska mer hända, lämna in lamellen o tryckplatta på lite bearbetning. Sen e de bara o slänga på grejerna.
Bussningarna till bakvagnen e fixade iaf, blir robalon. Börjar äntligen ta form !