sEAMP skrev:
Okej ska förklara det här, vissa kommer tycka det är helt sinnesjukt vissa att det är intressant.
kommer bli en rörig historia.
Min flickvän bodde i en lägenhet i karlstad, som ägdes av hennes kusin som jobbar i norge.
Min flickvän och jag ska flytta ihop så hon flyttade ur kusinens lägenhet. Lägenheten var näst intill möblerad med tv och alltsånt.
Tillägga att kusinen brukade vara hemma nån gång i veckan från norge och sov då i den lägenheten.
Ni får tycka det låter dumt men de brukade ha nyckeln under dörrmattan, det var förövrigt i ett hus
med 6 lägenheter i. Det var ju inget man gick runt och sa till folk att nyckeln låg under mattan, men vissa vänner visste ju om det.
Iaf, för nån vecka sedan så har det iaf varit inbrott i lägenheten, nån har tagit nyckel och gått in i lägenheten, plockat en 42"s lcd tv, dvd, hemmabio, hela kittet, och bara burit ut det och lagt nyckeln under mattan och bara åkt där ifrån.
LÅGT.
Kusinen blir ju självklart ledsen över det här.
Efter detta har hon gått på en kurs som handlar om att kunna hitta sig själv .
Silvametoden. för er som är intresserade googla på det.
Iaf hennes kursledare har blivit mirakulöst botad från en sjukdom och då hon var 90% invalid i kroppen men efter kommit i kontakt med denna kurs blivit helt normal igen,
skumt jag vet, jag är inte den som tror på sånt här.
IAF! Kusinen och hennes mamma hade gått på denna kurs och dom hade fått reda på att följande natt skulle dom drömma något speciellt som dom skulle komma ihåg.
Natten gick och kusinen hade drömt om koordinater likt de som man kan läsa i kartor.
Hon kollade upp det, och just de koordinaterna som hon hade drömt var i kartboken precis där hon bodde i karlstad.
Och hennes mamma hade drömt om ett reg nummer som hade börjat på FRY.
Dom båda tyckte det var konstigt, och ännu konstigare blev det när kursledaren följande dag kom fram till kusinen och utan att veta om något om inbrottet säga att "det som har hänt kommer och få en lösning, det finns en person i din kusins närhet som mår väldigt dåligt över det som har hänt"
Anta att regplåten har något med detta att göra,
om man kunde få fram alla i karlstad/värmlandsregionen med regnummer som börjar på detta kan man ju lätt kolla igenom vilka man känner till av dom som har det.
kan även tillägga en skum sak som hände, när kusinen skulle ringa och berätta det här om reg plåten för min flickvän så blev dom omkörda av en bil som hade regnr FYR, precis när hon sa det, ni kan tycka det låter långsökt men nämner det iaf

Jag är verkligen inte den som tror på sånt här, MEN, skulle detta lösa sig ska jag fan skita knäck