Sökes: Kvinnlig codriver (speed-date!)

FEEDME Gentlemen Racing Club
12 november 2008 · 155 Inlägg

tingvall skrev:
Jag är 20 år
Bor i Uppsala

Jag,
- Tycker det är kul med bilar
- Tyckër att det är kul att leva
- Kan multiplikationstabellen
- Kan hantera en kamera

Jag är inte,
- åkrädd
- miljöpartist
- vegan

And I am gorgeous wink haha

Och inte minst -du driver en rullande bordell!  roll

Fast nu är du ju några veckor för sent ute. Lambolina är avställd och garagerad för vintern...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
tingvall
13 november 2008 · 164 Inlägg

FEEDME skrev:

tingvall skrev:
Jag är 20 år
Bor i Uppsala

Jag,
- Tycker det är kul med bilar
- Tyckër att det är kul att leva
- Kan multiplikationstabellen
- Kan hantera en kamera

Jag är inte,
- åkrädd
- miljöpartist
- vegan

And I am gorgeous wink haha

Och inte minst -du driver en rullande bordell!  roll

Fast nu är du ju några veckor för sent ute. Lambolina är avställd och garagerad för vintern...

Men FAN då! Ivår då kanske? Bordellen har ju inte öppnat för allmänheten än...

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"
Mange85
13 november 2008 · 169 Inlägg

FEEDME skrev:

_Grynet_ skrev:

FEEDME skrev:
Nej, alla tjejer verkar hellre vilja åka amerikanska raggarbilar...  tongue

ja men de e ju klart:) speciellt om man drar ifrån din lambo:)
nä nu va ja dum...

..Men en amerikansk bil kommer aldrig någonsin att vara snabbare runt en racingbana! Och det är ju det som livet handlar om...

Corvette slog i somras rekord för gatbilar på nurburgring (nordschleife) med nya ZR1, snabbare än alla porschar, lambosar osv. Och Corvette är som vi alla vet, en amerikansk bil..roll

http://www.youtube.com/watch?v=k6mEirkQN8o

Senast redigerat av Mange85 (13 november 2008)

BMW 335xi (2008)
FEEDME Gentlemen Racing Club
13 november 2008 · 155 Inlägg

Mange85 skrev:
Corvette slog i somras rekord för gatbilar på nurburgring (nordschleife) med nya ZR1, snabbare än alla porschar, lambosar osv. Och Corvette är som vi alla vet, en amerikansk bil..roll

http://www.youtube.com/watch?v=k6mEirkQN8o

En Corvette C6 är den enda amerikanska bil som skulle kunna få dispens att få stå i mitt garage. Jag har kört en hel del med Corvette C6 Z06 bl.a. på Gotland Ring och på Nürburgring. Och den både går bra och snabbt. Sedan att detaljkvalitet och "känsla" fortfarande är amerikanskt skräp är en annan sak. Men den går riktigt bra, även om den är jäkligt lynnig och överstyrd och har problem att få ner kraften i backen. Men det är extremt mycket prestanda för pengarna!
Att köra en ZR1 (vilket jag inte har gjort) måste ju vara helt vansinnigt, med ännu mer effekt på bara bakhjulen. Det är riktigt kul att se filmen som du länkar till. Jag satt och skrattade högt för mig själv flera gånger när han kommer på ställ i kurvorna (där avåkningszoner helt saknas) - där gäller det att föraren har tungan rätt i munnen! Nästan så att man blir åksjuk bara av att titta!

Men det går ju nästan lika snabbt med en Mini Cooper Diesel...
http://www.youtube.com/watch?v=O7gy0ciCUzg
big_smile

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
PaintWorX rakäre
13 november 2008 · 1 275 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k



Sorry guys , I`ll take this one anyday......................


And much more fun in my MCS JCW GP 1839# 286bhp         8:54,90

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010
Mini R56 cooper s turbo. "General lee baby" (2009)
Kanse
13 november 2008 · 1 120 Inlägg

Attans.. jag föll på "Boendes i närheten av Stockholm" haha tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Elik
13 november 2008 · 55 Inlägg

Mange85 skrev:

FEEDME skrev:

_Grynet_ skrev:

ja men de e ju klart:) speciellt om man drar ifrån din lambo:)
nä nu va ja dum...

..Men en amerikansk bil kommer aldrig någonsin att vara snabbare runt en racingbana! Och det är ju det som livet handlar om...

Corvette slog i somras rekord för gatbilar på nurburgring (nordschleife) med nya ZR1, snabbare än alla porschar, lambosar osv. Och Corvette är som vi alla vet, en amerikansk bil..roll

http://www.youtube.com/watch?v=k6mEirkQN8o

Dock så har inte det reckordet ståt sig för Dodge Viper ACR har slagit det med 7:22.1 fast den är ju också amerikansk och snabbaste Lamborghini är 18 sek långsammare.

kaptenroed
13 november 2008 · 120 Inlägg

PaintWorX skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k



Sorry guys , I`ll take this one anyday......................

Jag håller med dig fullständigt, här pratar vi bil.

Ford Galaxie 500 LTD 4dr H/T "Sapphire Blue" (1966)
DaViper
13 november 2008 ·

Här har ni filmen: Dodge Viper ACR - 7.22.1 runt Ringen



Detta är nästa bil jag kommer ställa i mitt garage - bara vänta på nästa högkonjuktur, 2-4 år så....

Senast redigerat av DaViper (13 november 2008)

Thias Gatebil Crew Sweden
13 november 2008 · 125 Inlägg

Ibland är det riktigt kul att se vilka bilar man säger ja men denna e snabbare än vad den e.. många av bilarna spelar ju inte ens i samma div.. ta loaded och ZR1 BMW:n e byggd för att gå fort på bana och ZR1:an e Fabriksbyggd eller har ja fel?
Kolla Radicak SR8 körde på 6.55

FEEDME Gentlemen Racing Club
13 november 2008 · 155 Inlägg

PaintWorX skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k

Sorry guys , I`ll take this one anyday......................

And much more fun in my MCS JCW GP 1839# 286bhp         8:54,90

Där är vi helt överens!
BMW M3 CSL är en väldigt kompetent och trevlig bil! Sätter man sedan kompressor i den och fixar till chassit, så har vi en riktig toppbil!

Vad menar du med 8.54,90 -är det vad din GP har kört på Nordslingan? Med vem som förare i så fall? Och är det då HELA varvet, eller BTG? En Mini GP med 286 hk borde ju ha potential att kunna gå mycket snabbare än så! Den borde klara BTG på 8 min blankt! (Med rätt förare, så klart...)

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
13 november 2008 · 155 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
Attans.. jag föll på "Boendes i närheten av Stockholm" haha tongue

Ja, tänk vad chanser man missar när man bor i Danmark...  tongue

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
13 november 2008 · 155 Inlägg

DaViper skrev:
Här har ni filmen: Dodge Viper ACR - 7.22.1 runt Ringen

Detta är nästa bil jag kommer ställa i mitt garage - bara vänta på nästa högkonjuktur, 2-4 år så....

Jag är ledsen Martin, men det där går bara inte...
Jämför filmerna på Corvetten och M3'n. Där är det verkligen fart och precision. Riktiga kul racebilar.
Sedan har vi Vipern. Enligt klockan så går det ju snabbt, javisst. Men det ser verkligen inte ut som om det går snabbt, det låter inte som om det går snabbt och det blir ingen som helst känsla i körningen! Och jag får ingen som helst lust att vilja provköra Vipern. Tilltalar mig inte på någon punkt.

Nu har jag inte kört den nya Vipern alls, däremot har jag kört en del med den gamla Vipern bl.a. på Spa och på Nürburgring. Ta inte detta som ett personligt påhopp, men detta är mina ärliga synpunkter: Det var den i särklass sämsta körupplevelsen jag någonsin varit med om, alla kategorier. Jag skulle faktiskt hellre köra en Chevrolet Matiz än en Viper. En Viper har EN fördel, och det är utseendet. Den ser fräck och rå ut! Men att köra? Nej, sådan total avsaknad av kommunikation mellan bil och förare. Ingen som helst känsla för när bilen ligger på gränsen för sin kapacitet, eller över eller under den... Och så läcker det in vatten och luft överallt. Man får hålla tygtaket med ena handen för att det inte ska blåsa bort. Stolarna har lika mycket sidostöd som en vanlig tresits-soffa, och bromsarna var totalt slut efter 1,5 varv på Spa -sedan gick pedalen i botten och den bromsade inte alls. Plus att jag förstörde mina byxor eftersom instrumentpanelen kladdade av sig och gjorde svarta fläckar på benen, när man satt och försökte spjärna emot i kurvorna... Och så motorn. Rödmarkering vid 4000 varv...?? På en racebil? Då har jag ju till och med längre varvtalsregister på min Mini diesel! (På filmen så ligger han ju på övervarvsskyddet hela tiden!) Dessutom så överhettade motorn efter en kortare stund och gick in i något nödprogram med begränsad effekt när jag körde. Nej, tack. Ingen Viper till mig.

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
Kastell
13 november 2008 · 74 Inlägg

Hoppas dom som tycker att amerikanare är det bästa som finns åkt i en gallardo=/ svårt att beskriva den känslan, jag har haft lite jänkare och kört dom flesta nya jänkarna dom är riktigt grymma men som alla säkert redan förstått så tycker JAG att det är en helt annan känsla att köra gallardo som dag och natt=) underbar känsla. Lycka till Erik att hitta en co driver! det brukar bli mycket skojigare att dela känslan.

Dream Came True .......... But will it Last.......
nuffe I brist på annat :)
13 november 2008 · 526 Inlägg

FEEDME skrev:
Du får gärna,
- Kunna multiplikationstabellen

WORD! cool

_Grynet_ Raggarmuffin
17 november 2008 · 138 Inlägg

FEEDME skrev:

_Grynet_ skrev:

FEEDME skrev:
Nej, alla tjejer verkar hellre vilja åka amerikanska raggarbilar...  tongue

ja men de e ju klart:) speciellt om man drar ifrån din lambo:)
nä nu va ja dum...

Det kommer aldrig att hända!
Rakt fram möjligtvis, det bryr jag mig inte speciellt mycket om. Men en amerikansk bil kommer aldrig någonsin att vara snabbare runt en racingbana! Och det är ju det som livet handlar om...

rakt fram e ju de enda jag bryr mig om tongue
så du påstår att det inte finns någon amerikansk bil som är snabbare än din gallardo på bana?
hmmmm....

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
neckwomen_88
18 november 2008 ·

ni har kommit bort lite från spåret tycker jag...

vore kul och höra varför hon inte får tycka om jänkare?  kan förstå dig om du tänker på "pilsner-raggar-brudar", det är inte riiktigt samma kultur som lambon...

men varför inte ens tycka om? det finns många vackra, begåvade och socialt kompetenta kvinnor som gillar jänkare...

mkt intressant...

kolvas
18 november 2008 · 4 001 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
ni har kommit bort lite från spåret tycker jag...

vore kul och höra varför hon inte får tycka om jänkare?  kan förstå dig om du tänker på "pilsner-raggar-brudar", det är inte riiktigt samma kultur som lambon...

men varför inte ens tycka om? det finns många vackra, begåvade och socialt kompetenta kvinnor som gillar jänkare...

mkt intressant...

där har du problemet, han klarar inte av att umgås med en kvinna som är socialt kompetent då han själv saknar den kunskapen och som dessutom kan rätta honom när han har fel big_smile


Obs *IRONI* Obs

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
AudiTQ-90
18 november 2008 · 273 Inlägg

kolvas skrev:

neckwomen_88 skrev:
ni har kommit bort lite från spåret tycker jag...

vore kul och höra varför hon inte får tycka om jänkare?  kan förstå dig om du tänker på "pilsner-raggar-brudar", det är inte riiktigt samma kultur som lambon...

men varför inte ens tycka om? det finns många vackra, begåvade och socialt kompetenta kvinnor som gillar jänkare...

mkt intressant...

där har du problemet, han klarar inte av att umgås med en kvinna som är socialt kompetent då han själv saknar den kunskapen och som dessutom kan rätta honom när han har fel big_smile


Obs *IRONI* Obs

ojdå verkar börja hetta till lite lätt:P

jaja kanske snygg bil du har men om jag var en riktit snygg tös och just skulle kliva in i din lambo och det kommer en fet amerikanare typ camaro / firebird , gto osv finns flera skulle man nog hellre åka i en sån smile

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se
Audi S4 (1994)
_Wallis_
18 november 2008 · 4 506 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
ni har kommit bort lite från spåret tycker jag...

vore kul och höra varför hon inte får tycka om jänkare?  kan förstå dig om du tänker på "pilsner-raggar-brudar", det är inte riiktigt samma kultur som lambon...

men varför inte ens tycka om? det finns många vackra, begåvade och socialt kompetenta kvinnor som gillar jänkare...

mkt intressant...

Det är väll inte Top Notch nog om en tjej kommer i en jänkare.
Hade jag fått möjligheten att välja mellan en tjej som kör en
Lambo, och en Chevelle med 680whp så hade valet varit enkelt.
Tar hellre en tjej med smak o stil, än en som köper en fasad
för att försöka se ut som någon blind människas idial.
Men det är mitt tycke.

Kan du andas kan du dö.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang