Sökes: Kvinnlig codriver (speed-date!)

LocKtar Herr
15 december 2008 · 1 722 Inlägg

_Grynet_ skrev:

LocKtar skrev:

_Grynet_ skrev:

Han är säkert skittrevlig, men man måste ju försvara de man bryr sig om, i detta fall v8.
va skulle de bli för diskussion annars om vi bara skulle hylla en ensam stekis me konstig syn på va som e viktigt i livet? tongue

Jea, förstår dej. Men tråden handlade ju inte om USA bilar vs EU. Sen va det ju någon som högg direkt efter hans första inlägg. Inte helt otippat iofs. Men kul hur det spårar ur varje gng någon nämner japs/eu vs USA. alla har ju endå olika smak, tycker man inte som den andre då får man mothugg direkt.

Jag tyckte va trevligt att han svarade jävligt sakligt på era inlägg men fick inte nåt värdigt mothugg tillbax=) det va det som jag tyckte va good reading!

Fast nu när man tänker efter så svara ju jag på en tråd där jag inte är saklig för fem öre.. hoho:>

sakligt å sakligt... kan fortfarande inte acceptera att alla som åker amerikanskt snusar å har häng..
vill verkligen inte behöva vörja snusa å mina byxor sitter bra där dom är, tack.
Ronny & ragge-grejen är ju bara en parodi, precis som stekis å de på överklassnytt big_smile

men vad som är värdigt och inte avgörs ju av person till person efter eget tycke.. eller hur?

sen tycker ja du verkar lite partisk:P
friend of yours? wink

Aldrig sett karln förrut, men om jag ska va helt ärlig försöker jag väl ragga ett åk i hans lambo... hihi=)

Men så kommer det allllllltid att vara, att alla som åker usa-bilar dom är raggare officiellt tills man möter personen i fråga.. likadant me dom som kör exotiska bilar, dom är ju stekare tills dom bevisat motsatsen. i mina öron är det inte värt att kommentera eller försvara något som pågått i tiotals årsmile Kan lägga energin på annat, men det är ju bara jag.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Abbbby
15 december 2008 · 248 Inlägg

FEEDME skrev:

bollen1986 skrev:
hur svårt kan det vara att fixa brud om man har en bil för 1 mille typ ?

Antagligen något svårare än om man har en bil för 2 mille typ...  tongue

Så du menar att tjejer kan köpas??
Detta kan ju bli en intressant diskussion!  roll

Köpt kärlek är bäst kärlek? Har en syster på 25 som jag kan byta bort mot något fint:lol:



Har han hittat någon än och spendera julen med eller blir det till att vaxa bilen hela julen i stället?
Lycka till

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
_Grynet_ Raggarmuffin
15 december 2008 · 138 Inlägg

LocKtar skrev:

_Grynet_ skrev:

LocKtar skrev:

Jea, förstår dej. Men tråden handlade ju inte om USA bilar vs EU. Sen va det ju någon som högg direkt efter hans första inlägg. Inte helt otippat iofs. Men kul hur det spårar ur varje gng någon nämner japs/eu vs USA. alla har ju endå olika smak, tycker man inte som den andre då får man mothugg direkt.

Jag tyckte va trevligt att han svarade jävligt sakligt på era inlägg men fick inte nåt värdigt mothugg tillbax=) det va det som jag tyckte va good reading!

Fast nu när man tänker efter så svara ju jag på en tråd där jag inte är saklig för fem öre.. hoho:>

sakligt å sakligt... kan fortfarande inte acceptera att alla som åker amerikanskt snusar å har häng..
vill verkligen inte behöva vörja snusa å mina byxor sitter bra där dom är, tack.
Ronny & ragge-grejen är ju bara en parodi, precis som stekis å de på överklassnytt big_smile

men vad som är värdigt och inte avgörs ju av person till person efter eget tycke.. eller hur?

sen tycker ja du verkar lite partisk:P
friend of yours? wink

Aldrig sett karln förrut, men om jag ska va helt ärlig försöker jag väl ragga ett åk i hans lambo... hihi=)

Men så kommer det allllllltid att vara, att alla som åker usa-bilar dom är raggare officiellt tills man möter personen i fråga.. likadant me dom som kör exotiska bilar, dom är ju stekare tills dom bevisat motsatsen. i mina öron är det inte värt att kommentera eller försvara något som pågått i tiotals årsmile Kan lägga energin på annat, men det är ju bara jag.

sant, sant..

men ja känner mig bara inte speciellt raggig.. e liksom en helt vanlig tjej som extraknäcker lite som modell.. känner mig inte hemma i hans ronny&ragge profil.

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
Masterworks
15 december 2008 ·

FEEDME skrev:

Hurricane skrev:
Hehe kul tråd!!

Borde du inte köpa dig en jänkare också?? om du vill ha en brud!

Jag förstår om du hamnar mellan stolarna hos brudarna,
för dom brudar som gillar när bilar använs gillar oftas stora
mullrade motorer också (V8) wink
Och dina små söta gulli gullragg du vill hitta, vill bara glida iväg
från Stureplan i din bil. Dom vill inte sitta bredvid någon i en
stinkande racingoverall med headset i 300 blås.

Sorry men alla motorbrudar verkar inte gilla, Rött vin,
Eros Ramasotti, nygräddad pizza och plastbilar wink

Om ett par år har nog du med mognat till dig, kommit ut ur garderoben och
köpt en vacker Amerikansk skapelse du med!!

Välkommen till Power BIG Meet i Västerås.

/ Hurricane "peace"

Problemet med V8-motorer är ju just att de är lite för små... Det saknas två cylindrar!

Och här kör vi alltid med champagne på kylning i bilen, med lite Prosciutto di Parma con melone som tilltugg! smile

Om det inte finns något bättre alternativ (läs: banträff) när nästa Power Meet går av stapeln, så kommer jag gärna förbi. Bara för att studera hur proletariatet roar sig!  wink

Men jag tror inte att hoppet är ute för dig heller. En vacker dag så kanske även du kan få känna på livets sötma i form av en äkta kvalitetsvagn tillverkad på rätt sida av Atlanten! cool

Välkommen till någon av våra banträffar om du vill känna G-krafterna även på andra ställen än bakifrån! wink

Hahaha... Klockrent!!!  Power meet var nog det sämsta jag åkt till iallafall, fan
roligare på Ikea parkeringen en Måndag kväll! wink

LocKtar Herr
15 december 2008 · 1 722 Inlägg

_Grynet_ skrev:

LocKtar skrev:

_Grynet_ skrev:

sakligt å sakligt... kan fortfarande inte acceptera att alla som åker amerikanskt snusar å har häng..
vill verkligen inte behöva vörja snusa å mina byxor sitter bra där dom är, tack.
Ronny & ragge-grejen är ju bara en parodi, precis som stekis å de på överklassnytt big_smile

men vad som är värdigt och inte avgörs ju av person till person efter eget tycke.. eller hur?

sen tycker ja du verkar lite partisk:P
friend of yours? wink

Aldrig sett karln förrut, men om jag ska va helt ärlig försöker jag väl ragga ett åk i hans lambo... hihi=)

Men så kommer det allllllltid att vara, att alla som åker usa-bilar dom är raggare officiellt tills man möter personen i fråga.. likadant me dom som kör exotiska bilar, dom är ju stekare tills dom bevisat motsatsen. i mina öron är det inte värt att kommentera eller försvara något som pågått i tiotals årsmile Kan lägga energin på annat, men det är ju bara jag.

sant, sant..

men ja känner mig bara inte speciellt raggig.. e liksom en helt vanlig tjej som extraknäcker lite som modell.. känner mig inte hemma i hans ronny&ragge profil.

smile

Är nog rätt så många som inte känner igen sej i den stilen. Dom diggar helt enkelt bilen för vad den är inte för fördomarna. Annars då, bilen går bra? heh

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

_Grynet_ skrev:

FEEDME skrev:
Så du menar att tjejer kan köpas??
Detta kan ju bli en intressant diskussion!  roll

I'm on! big_smile

både killar som tjejer kan väl köpas.. de e väl en viss typ av männska som låter sig köpas..

fast ja tror iofs att precis alla människor har ett pris.
om man pratar i 7 siffriga belopp och uppåt så åker säkert även kungen stek-raket wink även han verkar ju ha en försmak för exklusiva jänkare:P


sen kan ja nog inte rekomendera dig till att åka på power meet me lambon, iaf inte big meet.. den kommer vara full av öl och kanske en å annan buckla tyvärr..

finns ju tyvärr en del jänke-folk som är lite grisiga.

men va fan e inte stekare då? skumpasprutande kotlettfrillor *tvi*

Visst kan alla köpas! Även jag.
Det enda som inte kan köpas, av mig, är amerikanska bilar...

Jag lovar att champagnekorkar har mindre negativ inverkan på en bils skick, än ölburkar! Så om jag åker till Power Meet med Lambon, så parkerar jag nog en bit bort, byter om till skinnväst och trasiga jeans, samt ställer mig och liftar sista biten!

Kram från Stekar'n med förlorad kotlettfrilla!

lol

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

ichibon skrev:
Jag får en väldigt stark déjà-vu känsla av den här tråden. Kanske för att jag har skrivit i den förut, men jag hinner inte kolla det nu.

Fick TS ngt napp?

Jag har bestämt inte sett dig här i tråden tidigare. Men välkommen ändå! Bättre sent än aldrig!

(Däremot så har jag spanat in din söta hund tidigare...)

Jag vet inte vem TS är. TrådSkaparen, kanske?? *snilleblixt landar*
I så fall så jobbar jag fortfarande i uppförsbacke mot alla svårflirtade Ronny&Ragge-fans...

Men nu när tråden vaknat till liv igen (tack vare dig) efter några veckors dvala, så får vi väl se vad som händer... Eller om jag blir tvungen att dricka champagne och äta köttbullar i min ensamhet på julafton... roll

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

LocKtar skrev:
Jea, förstår dej. Men tråden handlade ju inte om USA bilar vs EU. Sen va det ju någon som högg direkt efter hans första inlägg. Inte helt otippat iofs. Men kul hur det spårar ur varje gng någon nämner japs/eu vs USA. alla har ju endå olika smak, tycker man inte som den andre då får man mothugg direkt.

Jag tyckte va trevligt att han svarade jävligt sakligt på era inlägg men fick inte nåt värdigt mothugg tillbax=) det va det som jag tyckte va good reading!

Fast nu när man tänker efter så svara ju jag på en tråd där jag inte är saklig för fem öre.. hoho:>

Tack, min granne, för ditt stöd!

Det kan ju vara så att mina svar är så pass sakliga och vattentäta att det helt enkelt inte finns några fler angreppspunkter från jänkesidan. Jag menar att om man har bevisat att 2+2 faktiskt är = 4, så är det ju svårt att argumentera emot. QED (som vi matematiker med språkintresse brukar skriva)

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

Abbbby skrev:

FEEDME skrev:

bollen1986 skrev:
hur svårt kan det vara att fixa brud om man har en bil för 1 mille typ ?

Antagligen något svårare än om man har en bil för 2 mille typ...  tongue

Så du menar att tjejer kan köpas??
Detta kan ju bli en intressant diskussion!  roll

Köpt kärlek är bäst kärlek? Har en syster på 25 som jag kan byta bort mot något fint:lol:

Har han hittat någon än och spendera julen med eller blir det till att vaxa bilen hela julen i stället?
Lycka till

OK. Halvdesperat som jag har hunnit att bli, så kan allt vara av intresse. Skicka över en offert, vad du vill ha i byte...

Vaxning har jag inte tid till. Just nu så är det bara jobb, jobb och jobb. Det är ett jäkla slit under vinterhalvåret, för att man ska ha råd att köpa några tjejer till sommaren...  tongue

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
santas_bitch
16 december 2008 · 109 Inlägg

all credit till dej FEEDME som står ut med jänkeälskarnas gnagande på tråden, tycker din bil är fin. dels för att det är den enda vettiga bilen lambo någonsin byggt. + att den är gul:D gult är fint sägs det!. okej mestadels för att den är gul. men iaf. prova ladda opp en bild på dig själv. du har garanterat ingenting att skämmas för. tror det är många tjejer som väljer en hygienisk snubbe framför en flottig raggare,

MrNinja
16 december 2008 · 148 Inlägg

Hur går de ihop att vara miljöpartist/vegan och ha sportbilar?

santas_bitch
16 december 2008 · 109 Inlägg

MrNinja skrev:
Hur går de ihop att vara miljöpartist/vegan och ha sportbilar?

läser du det en gång till så ser du att det står väldigt korrekt till.
(du bör INTE vara)

Senast redigerat av santas_bitch (16 december 2008)

FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

_Grynet_ skrev:
sant, sant..

men ja känner mig bara inte speciellt raggig.. e liksom en helt vanlig tjej som extraknäcker lite som modell.. känner mig inte hemma i hans ronny&ragge profil.

Ajaj. Jag var precis beredd att göra ett undantag just för dig. Trots din avart av bilintresset, så verkar du ju vara en väldigt trevlig tjej. Men så bränner du på med "modell". Och alla vet vi ju hur modeller är. De värsta östermalms-snobb-wannabes som finns! Och dessutom så utesluter det ytterligare en punkt på min kravlista. För vi vet ju alla att modeller kompenserar med utsidan för det som saknas på insidan. Frågan "vad är nio gånger sju" går in genom ena örat, studsar runt några gånger i tomrummet, och går ut genom andra örat utan att ha fastnat i medvetandet hos den ändå fullt lika glada blondinen.

Det där är ju en lika allmänt vedertagen sanning, som att män kompenserar det som saknas i kalsongerna, med att fylla på i garaget...

Så därför har vi ju världens sämsta matchningspoäng, du och jag.

Du som är en sockersöt bimbo, som av din amerikaniserade far har fostrats in på bensinluktande villovägar. Söker en likasinnad MrUniversum-kandidat som undertecknad inte ens tänker försöka eftersträva. Och jag som söker en levnadsglad, europabilintresserad akademiker som tycker om att steka kött under tiden som hon hejar på den borgerliga regeringens partidebatt på TV...

Eller, kan det vara så att jag har fel i min analys?? 
smile yikes tongue lol cool

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

Masterworks skrev:
Hahaha... Klockrent!!!  Power meet var nog det sämsta jag åkt till iallafall, fan
roligare på Ikea parkeringen en Måndag kväll! wink

OK, jag väljer att tro dig. Då sparade jag in en resa till Västerås...

Men du som äger en av världens finaste bilar (BMW 335d) kanske kan bringa klarhet i varför i hela världen du även har en gammal Vette ståendes i garaget?

Det känns ju lite som att gå och äta en femrätters meny på restaurang Gondolen. För att sedan ta en BigMac & Co. i hissen på vägen ner. Det behövs ju helt enkelt inte...  roll

P.S. Dagens tips: www.motornord.se  -de bringar underverk till BMW's redan underbara dieselmotorer...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

santas_bitch skrev:
all credit till dej FEEDME som står ut med jänkeälskarnas gnagande på tråden, tycker din bil är fin. dels för att det är den enda vettiga bilen lambo någonsin byggt. + att den är gul:D gult är fint sägs det!. okej mestadels för att den är gul. men iaf. prova ladda opp en bild på dig själv. du har garanterat ingenting att skämmas för. tror det är många tjejer som väljer en hygienisk snubbe framför en flottig raggare,

Tack, tack. Du verkar vara en trevlig kille med bra smak. Hade det inte varit för att jag även har lite svårt för att fatta tycke för andra av hankön, så hade jag kanske börjat ragga på dig!  lol

Det finns redan gott om bilder i galleriet, för den som är nyfiken...

Men nu är det nog dags för mig att sova min skönhetssömn. Hur roligt det än kan vara att diskutera och debattera, så måste jag ändå gå upp kl. 6 imorgon (om 4 timmar)...

Sov gott!

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
terazzi
16 december 2008 ·

Trodde du hade fixat dig en pingla nu FEEDME oavsett om hon gillar exotiska,japs eller euro samt usa wink
Fyfan såg en lambo gallardo på väg mot Jönköping smile sjukt fina!

Du kommer ju hitta nån så kämpa på smile vem vill inte åka lambo så?
Tycker bilarna ska va röda, e ganska ferrari frälst smile
men mycket från Italien e fint oavsett om dem e rivaler eller inte..

JockeRX7 KTM 660
16 december 2008 · 537 Inlägg

Du verkar ju vara killen som är riktigt bra på att dömma folk på förhand.
Så jag kan nästan förstå varför du är singel. Spelar nog ingen roll vad man har för bil och hur mycket pengar man har. Med din inställning till att blondiner är blåsta, folk med v8 är raggare osv. Så lär det ju va svårt för dig att hitta något som du är nöjd med.
Alla med volvo är ju säkert bänder i din lilla värld med.

Patetisk tråd

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Biiatchen
16 december 2008 · 367 Inlägg

håller med fullkomligt med JockeRX7 smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Bjork OEM <3
16 december 2008 · 6 957 Inlägg

LocKtar skrev:
Good reading!

Jag tycker att FEEDME verkar vara en hyvens kille med glimten i ögat samt en jävel på att skriva!


Väldigt sällan jag fastnar på nån tråd... men..
Kan inte grynet o alla andra raggare fortsätta diskutera om FEEDME o HANS bilintresse=)

"_Grynet_" ser väl lite för bra ut för att kallas raggare? eller? tongue

Här hemma så har dom en för stor luvtröjan..som de gärna står "Volvo", "Cheva Power" på eller rent
av "Raggare" på, gärna med blå alt. röda flames, har piercing lite här å var i ansiktet,
Nyckelband som är blåa med gula kronor på, sletna jeans..uppsprätta där nere
Samt skor av märket "Skate" från Coop eller va de nu kan tänkas heta tongue

Sätt ut en annons i vår så får du nog napp big_smile

OEM <3
_Grynet_ Raggarmuffin
16 december 2008 · 138 Inlägg

FEEDME skrev:

_Grynet_ skrev:
sant, sant..

men ja känner mig bara inte speciellt raggig.. e liksom en helt vanlig tjej som extraknäcker lite som modell.. känner mig inte hemma i hans ronny&ragge profil.

Ajaj. Jag var precis beredd att göra ett undantag just för dig. Trots din avart av bilintresset, så verkar du ju vara en väldigt trevlig tjej. Men så bränner du på med "modell". Och alla vet vi ju hur modeller är. De värsta östermalms-snobb-wannabes som finns! Och dessutom så utesluter det ytterligare en punkt på min kravlista. För vi vet ju alla att modeller kompenserar med utsidan för det som saknas på insidan. Frågan "vad är nio gånger sju" går in genom ena örat, studsar runt några gånger i tomrummet, och går ut genom andra örat utan att ha fastnat i medvetandet hos den ändå fullt lika glada blondinen.

Det där är ju en lika allmänt vedertagen sanning, som att män kompenserar det som saknas i kalsongerna, med att fylla på i garaget...

Så därför har vi ju världens sämsta matchningspoäng, du och jag.

Du som är en sockersöt bimbo, som av din amerikaniserade far har fostrats in på bensinluktande villovägar. Söker en likasinnad MrUniversum-kandidat som undertecknad inte ens tänker försöka eftersträva. Och jag som söker en levnadsglad, europabilintresserad akademiker som tycker om att steka kött under tiden som hon hejar på den borgerliga regeringens partidebatt på TV...

Eller, kan det vara så att jag har fel i min analys?? 
smile yikes tongue lol cool

Okej, nu hänger ja inte med..
Jag är alltså både raggare och östermalms-snobb? tongue Hur går de ihop...?


Sen tror ja inte att du eller alla andra på gorg "vet hur modeller är".. Hur många känner du egentligen?
Visst, det finns många puckade modeller.. men de e ju precis lika stor del som i resterande branscher..
De finns stolpskott överallt.
Sen att det är någon sorts stereostyp, de kan jag inte förstå. Det är ju bara för att de syns och sticker ut mest.
Och hur kan man kompensera med utsidan, det som finns där finns där.. oavsett hur man väljer att leva och bete sig.
Finns så det räcker på insidan för min del, trots att huden är kroppens största organ.
Kom inte och säg att jag är korkad, jag som kunde rabbla varianter av pytagoras sats i mellanstadiet.
Kanske inte är en bedrift men ändå.

Känner mig inte riktigt som en bimbo bara för at mina föräldrar råkar vara svenska och ljushåriga och som därefter gav blont hår i arv till mig.
Känner mig inte heller som en snobb bara för att ja väljer att tjäna lätta extra-pengar på att i princip stå rakt upp å ner å se glad ut (riktigt så e det inte med iaf).
Det lovar ja att du oxå hade gjort.

Vet att du förmodligen skrev de där för att jävlas osv å kanske bara för att dra igång en ny diskussion?
Men vem var det egentligen som började med att slänga ut fördomar? jag hängde ju bara på i brist på annat smile


Och varför är ja inne på villovägar bara för att jag är bilintresserad? Tycker inte att det var elakt av min far att få in mig på det spåret. Är han snarare evigt tacksam för det ger mig svaret på vad som egentligen är meningen med livet, och vad man ska göra med det.

Sen blir ja inte direkt jätteledsen över att inte få plats på din "lista"..
Har redan mitt tryggat, av en jänkeälskare såklart big_smile
Som dessutom för tillfället bygger en banbil, av en jänk.
Sug på den karamellen du wink

Senast redigerat av _Grynet_ (16 december 2008)

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang