Sökes: Kvinnlig codriver (speed-date!)

iceman_21
16 december 2008 ·

audi100turboQuattro skrev:
konstigt att tjejer vill åka i min fula o tråkiga golf??hmm smile

Ja verkligen smile

;-)

kolvas
16 december 2008 · 4 001 Inlägg

Trådskaparen verkar sakna allt vad som heter empati & social kompetens och sunt förnuft men har däremot en hel del fördomar.

Hur man kan bli medlem i Gentlemen Racing Club när man saknar gentlemannaskapet är ju en gåta. Fast han har väl gjort som med allt annat i livet, köpt sig en plats & vänner/flickvänner men nu verkar inte ens det lyckas...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
GolfIIIVr6
16 december 2008 · 187 Inlägg

kolvas skrev:
Trådskaparen verkar sakna allt vad som heter empati & social kompetens och sunt förnuft men har däremot en hel del fördomar.

Hur man kan bli medlem i Gentlemen Racing Club när man saknar gentlemannaskapet är ju en gåta. Fast han har väl gjort som med allt annat i livet, köpt sig en plats & vänner/flickvänner men nu verkar inte ens det lyckas...

Lugn i byxan, är rätt säker på att denna tråd är fylld med sarkasm och ironi.

Kan vara ute o cykla men jag läste det mesta med ett leende. Just pga att det mest verkade peka ut de roliga fördomar som finns mot raggare och brats

kolvas
16 december 2008 · 4 001 Inlägg

GolfIIIVr6 skrev:

kolvas skrev:
Trådskaparen verkar sakna allt vad som heter empati & social kompetens och sunt förnuft men har däremot en hel del fördomar.

Hur man kan bli medlem i Gentlemen Racing Club när man saknar gentlemannaskapet är ju en gåta. Fast han har väl gjort som med allt annat i livet, köpt sig en plats & vänner/flickvänner men nu verkar inte ens det lyckas...

Lugn i byxan, är rätt säker på att denna tråd är fylld med sarkasm och ironi.

Kan vara ute o cykla men jag läste det mesta med ett leende. Just pga att det mest verkade peka ut de roliga fördomar som finns mot raggare och brats

jo, jag hade också funderingar på om inte FEEDME är ett troll, men det verkar ändå inte som det... vi får väl se.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Masterworks
16 december 2008 ·

FEEDME skrev:

Masterworks skrev:
Hahaha... Klockrent!!!  Power meet var nog det sämsta jag åkt till iallafall, fan
roligare på Ikea parkeringen en Måndag kväll! wink

OK, jag väljer att tro dig. Då sparade jag in en resa till Västerås...

Men du som äger en av världens finaste bilar (BMW 335d) kanske kan bringa klarhet i varför i hela världen du även har en gammal Vette ståendes i garaget?

Det känns ju lite som att gå och äta en femrätters meny på restaurang Gondolen. För att sedan ta en BigMac & Co. i hissen på vägen ner. Det behövs ju helt enkelt inte...  roll

P.S. Dagens tips: www.motornord.se  -de bringar underverk till BMW's redan underbara dieselmotorer...

Hehehe...

2 helt skilda bilar, det brutala i vetten går aldrig att få från Bmw´n,
du får gärna åka med i vetten så förstår du vad jag menar! wink

Vetten svänger nog ifrån rätt många bilar på bana oxå! cool

Benan
16 december 2008 · 271 Inlägg

Det finns en sjuhelvetes massa dejting sidor men du väljer garaget.org!? tongue Om du nu jobbar så mycket så e ju nätdejting the thing fore you! Jag har själv tappat räkningen på hur många brudar jag dejtat dom 2 åren jag gjort det.. Och du såg ju inte ut som sju svåra år så fixa ett konto på nån sida och gör inte bort dig här! wink

FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

JockeRX7 skrev:
Du verkar ju vara killen som är riktigt bra på att dömma folk på förhand.
Så jag kan nästan förstå varför du är singel. Spelar nog ingen roll vad man har för bil och hur mycket pengar man har. Med din inställning till att blondiner är blåsta, folk med v8 är raggare osv. Så lär det ju va svårt för dig att hitta något som du är nöjd med.
Alla med volvo är ju säkert bänder i din lilla värld med.

Patetisk tråd

Tack för att du bevisade ytterligare en av mina fördomar.
Jänkefolk förstår sig inte på ironi...   smile

Så för att förklara väldigt tydligt för alla som inte redan har fattat det:
Denna tråd är inte skriven på blodigt allvar. Fast om ni hade läst alla inlägg i tråden så borde ni nog ha förstått detta redan efter 3-4 sidor...
Alla som eventuellt har tagit illa vid sig av mina uppblåsta förutfattade meningar om olika sorters människor ber jag så mycket om ursäkt. I synnerhet folk av utländsk härkomst eller avvikande sexuell läggning som eventuellt kan ha känt sig träffade. Eftersom det är olagligt att baktala dessa. Däremot tror jag att det saknas någon blondinombudsman(kvinna?), så därför kan jag kanske fortsätta att skämta om dem ett tag till. (Det inkluderar ju även mig själv eftersom det lilla hår som jag fortfarande har kvar också är blont...)

Ni övriga som tycker att det är kul med lite ironisk humor och intressanta diskussioner om ointressanta ämnen. Stanna gärna kvar och tjata vidare...

P.S. Du hade faktiskt rätt om en sak. Jag hatar Volvo lika mycket som jänkebilar!  hmm

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
santas_bitch
16 december 2008 · 109 Inlägg

FEEDME skrev:
P.S. Du hade faktiskt rätt om en sak. Jag hatar Volvo lika mycket som jänkebilar!  hmm

saab då?. tongue

FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

kolvas skrev:
Trådskaparen verkar sakna allt vad som heter empati & social kompetens och sunt förnuft men har däremot en hel del fördomar.

Hur man kan bli medlem i Gentlemen Racing Club när man saknar gentlemannaskapet är ju en gåta. Fast han har väl gjort som med allt annat i livet, köpt sig en plats & vänner/flickvänner men nu verkar inte ens det lyckas...

Jag tror att mitt svar till JockeRX7 besvarar även ditt inlägg...

Jag tycker att det är kul att argumentera... Sedan att det kan vara svårt för vissa att förstå avsikten är ju dessvärre svårt att göra något åt. Men å andra sidan så är det ju ingen som är tvingad till att läsa om han/hon inte vill...
Och det är naturligtvis fritt fram att slå tillbaka. Det är ju det som är det roliga med argumenteringen. Man ger, man tar och man får igen...

Mvh Trollet

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

santas_bitch skrev:

FEEDME skrev:
P.S. Du hade faktiskt rätt om en sak. Jag hatar Volvo lika mycket som jänkebilar!  hmm

saab då?. tongue

Saab gör fina bilar.
Och jag älskar gult!  wink

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
terazzi
16 december 2008 ·

Saab e bra skit big_smile

FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

Benan skrev:
Det finns en sjuhelvetes massa dejting sidor men du väljer garaget.org!? tongue Om du nu jobbar så mycket så e ju nätdejting the thing fore you! Jag har själv tappat räkningen på hur många brudar jag dejtat dom 2 åren jag gjort det.. Och du såg ju inte ut som sju svåra år så fixa ett konto på nån sida och gör inte bort dig här! wink

Jag har eller har haft konto på de flesta dejtingsidor på nätet. Och faktum är att samtliga (100%) av de tjejer som jag någonsin har träffat, har jag hittat via nätet. Krograggning har aldrig varit min grej...

Av de olika dejtingsajter som jag testat, så tror jag nog faktiskt att garaget.org ändå är den bästa! Fast just denna tråden fyller nog ett större syfte som allmän få-skriva-av-sig-tråd, än för att faktiskt leta efter tjejer... Just nu när jag jobbar 15 timmar per dygn inklusive helger, så har jag dessvärre inte tid för något förhållande, även om jag skulle vilja...  sad

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

_Grynet_ skrev:
Okej, nu hänger ja inte med..
Jag är alltså både raggare och östermalms-snobb? tongue Hur går de ihop...?

Sen tror ja inte att du eller alla andra på gorg "vet hur modeller är".. Hur många känner du egentligen?
Visst, det finns många puckade modeller.. men de e ju precis lika stor del som i resterande branscher..
De finns stolpskott överallt.
Sen att det är någon sorts stereostyp, de kan jag inte förstå. Det är ju bara för att de syns och sticker ut mest.
Och hur kan man kompensera med utsidan, det som finns där finns där.. oavsett hur man väljer att leva och bete sig.
Finns så det räcker på insidan för min del, trots att huden är kroppens största organ.
Kom inte och säg att jag är korkad, jag som kunde rabbla varianter av pytagoras sats i mellanstadiet.
Kanske inte är en bedrift men ändå.

Känner mig inte riktigt som en bimbo bara för at mina föräldrar råkar vara svenska och ljushåriga och som därefter gav blont hår i arv till mig.
Känner mig inte heller som en snobb bara för att ja väljer att tjäna lätta extra-pengar på att i princip stå rakt upp å ner å se glad ut (riktigt så e det inte med iaf).
Det lovar ja att du oxå hade gjort.

Vet att du förmodligen skrev de där för att jävlas osv å kanske bara för att dra igång en ny diskussion?
Men vem var det egentligen som började med att slänga ut fördomar? jag hängde ju bara på i brist på annat smile

Och varför är ja inne på villovägar bara för att jag är bilintresserad? Tycker inte att det var elakt av min far att få in mig på det spåret. Är han snarare evigt tacksam för det ger mig svaret på vad som egentligen är meningen med livet, och vad man ska göra med det.

Sen blir ja inte direkt jätteledsen över att inte få plats på din "lista"..
Har redan mitt tryggat, av en jänkeälskare såklart big_smile
Som dessutom för tillfället bygger en banbil, av en jänk.
Sug på den karamellen du wink

Men hallå där!
Du tog väl inte illa upp? Du som har varit med här på denna tråden ända sedan början. Jag trodde att vi kände varandra så pass bra att vi kan skämta vidare om varandra utan att någon tar illa vid sig...

Jag skrev ju faktiskt att du verkar vara osedvanligt trevlig för att vara en raggarbrud!  wink
Och du vet ju att jag är minst lika långt utflugen på bilarnas villoväg. Det är ju för att hitta dessa förvillade tjejer som jag från början startade tråden...

Men när det gäller modeller så har jag faktiskt ganska bra koll. Jag har haft en "Slitz-brud" som flickvän i fem år, och jag har en mycket god vän som är fotograf, med lättklädda flickor som specialitet. På hans fester brukar det dyka upp ett antal mer eller mindre väl etablerade modeller.
Om jag för ovanlighetens skull ska vara lite allvarlig, så har du alldeles rätt. Det finns både trevliga och smarta modeller, på samma vis som det även finns andra som är ganska blåsta och extremt ytliga...

Jag gratulerar till att du hittat din jänkekärlek!
När du skriver banbil av en jänk, så förutsätter jag att du menar dragrace-bana...?
smile

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
AudiTQ-90
16 december 2008 · 273 Inlägg

haha kul o se din min efter att en ev jänkare skulle ha kört ifrån din lambo på rundbana:)

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se
Audi S4 (1994)
FEEDME Gentlemen Racing Club
16 december 2008 · 155 Inlägg

Masterworks skrev:
Hehehe...

2 helt skilda bilar, det brutala i vetten går aldrig att få från Bmw´n,
du får gärna åka med i vetten så förstår du vad jag menar! wink

Vetten svänger nog ifrån rätt många bilar på bana oxå! cool

*hmmm*
Jag har ju faktiskt kört en hel del Corvette C6 (som jag tidigare nämnt här), och även förklarat att denna bil är det amerikanska undantaget som jag faktiskt skulle eventuellt kanske (i fall av krig) kunna tänka mig att äga.

Men att sätta sig i en ny BMW 3-serie efter att ha suttit i Vetten, det är ju som att gå från Myrornas vidare till NK... Och vad kan vara manligare än att köra ifrån alla etablerade sportbilar i en chippad dubbelturbodiesel med vridmoment som får asfalten att skrynkla ihop sig. Där den vita röken från däcken tävlar mot den svarta röken från avgasrören om uppmärksamheten i kurvorna...  wink

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
Masterworks
16 december 2008 ·

FEEDME skrev:

Masterworks skrev:
Hehehe...

2 helt skilda bilar, det brutala i vetten går aldrig att få från Bmw´n,
du får gärna åka med i vetten så förstår du vad jag menar! wink

Vetten svänger nog ifrån rätt många bilar på bana oxå! cool

*hmmm*
Jag har ju faktiskt kört en hel del Corvette C6 (som jag tidigare nämnt här), och även förklarat att denna bil är det amerikanska undantaget som jag faktiskt skulle eventuellt kanske (i fall av krig) kunna tänka mig att äga.

Men att sätta sig i en ny BMW 3-serie efter att ha suttit i Vetten, det är ju som att gå från Myrornas vidare till NK... Och vad kan vara manligare än att köra ifrån alla etablerade sportbilar i en chippad dubbelturbodiesel med vridmoment som får asfalten att skrynkla ihop sig. Där den vita röken från däcken tävlar mot den svarta röken från avgasrören om uppmärksamheten i kurvorna...  wink

Vi får väll hoppas på att det inte blir krig då? hehehe...  wink

Vetten e snabbare än Bmw på allt men det klart att köra ifrån en och annan Ferrari med Bmw´n
är ju helt ok! lol

_Grynet_ Raggarmuffin
16 december 2008 · 138 Inlägg

FEEDME skrev:

_Grynet_ skrev:
Okej, nu hänger ja inte med..
Jag är alltså både raggare och östermalms-snobb? tongue Hur går de ihop...?

Sen tror ja inte att du eller alla andra på gorg "vet hur modeller är".. Hur många känner du egentligen?
Visst, det finns många puckade modeller.. men de e ju precis lika stor del som i resterande branscher..
De finns stolpskott överallt.
Sen att det är någon sorts stereostyp, de kan jag inte förstå. Det är ju bara för att de syns och sticker ut mest.
Och hur kan man kompensera med utsidan, det som finns där finns där.. oavsett hur man väljer att leva och bete sig.
Finns så det räcker på insidan för min del, trots att huden är kroppens största organ.
Kom inte och säg att jag är korkad, jag som kunde rabbla varianter av pytagoras sats i mellanstadiet.
Kanske inte är en bedrift men ändå.

Känner mig inte riktigt som en bimbo bara för at mina föräldrar råkar vara svenska och ljushåriga och som därefter gav blont hår i arv till mig.
Känner mig inte heller som en snobb bara för att ja väljer att tjäna lätta extra-pengar på att i princip stå rakt upp å ner å se glad ut (riktigt så e det inte med iaf).
Det lovar ja att du oxå hade gjort.

Vet att du förmodligen skrev de där för att jävlas osv å kanske bara för att dra igång en ny diskussion?
Men vem var det egentligen som började med att slänga ut fördomar? jag hängde ju bara på i brist på annat smile

Och varför är ja inne på villovägar bara för att jag är bilintresserad? Tycker inte att det var elakt av min far att få in mig på det spåret. Är han snarare evigt tacksam för det ger mig svaret på vad som egentligen är meningen med livet, och vad man ska göra med det.

Sen blir ja inte direkt jätteledsen över att inte få plats på din "lista"..
Har redan mitt tryggat, av en jänkeälskare såklart big_smile
Som dessutom för tillfället bygger en banbil, av en jänk.
Sug på den karamellen du wink

Men hallå där!
Du tog väl inte illa upp? Du som har varit med här på denna tråden ända sedan början. Jag trodde att vi kände varandra så pass bra att vi kan skämta vidare om varandra utan att någon tar illa vid sig...

Jag skrev ju faktiskt att du verkar vara osedvanligt trevlig för att vara en raggarbrud!  wink
Och du vet ju att jag är minst lika långt utflugen på bilarnas villoväg. Det är ju för att hitta dessa förvillade tjejer som jag från början startade tråden...

Men när det gäller modeller så har jag faktiskt ganska bra koll. Jag har haft en "Slitz-brud" som flickvän i fem år, och jag har en mycket god vän som är fotograf, med lättklädda flickor som specialitet. På hans fester brukar det dyka upp ett antal mer eller mindre väl etablerade modeller.
Om jag för ovanlighetens skull ska vara lite allvarlig, så har du alldeles rätt. Det finns både trevliga och smarta modeller, på samma vis som det även finns andra som är ganska blåsta och extremt ytliga...

Jag gratulerar till att du hittat din jänkekärlek!
När du skriver banbil av en jänk, så förutsätter jag att du menar dragrace-bana...?
smile

Haha, näpp.. har mer skinn på näsan än så smile

Men ja vill ju bara fortsätta argumentera, men klev över på en allvearligare nivå bara ..

MEN

jämför inte mig med en Slitz-brud tack, de finns olika typer av "modeller".. anser inte dessa som några av dom efter dom de inte kräver något av tjejerna utan fin kropp i princip..
nu pratar ja om fashion-modell, modevisningar osv, inget naket eller underkläder... tooootaaalt olika branscer och människor..

Jag har aldrig plåtat naken eller liknande.

så hävdrar fortfarande att du inte vet mkt om modeller för ja anser fortfarande att du inte träffat några big_smile
förtår att du kalla mig bimbo och snobb om du trode att det var den typen av modell jag var, för ja har oxå fördommar mot dom, sådeså tongue

när ja skriver ban-jänk så menar ja de här;

http://www.nofear-motorsport.se/Projekttrad/circletrack_project/FR500-GT.jpg

http://www.zatzy.com/projekt/337073-and … acing.html

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
s12 Nissan Gazelle
16 december 2008 · 1 460 Inlägg

FEEDME : de e finns ju gott om brudar i stockholm , hoppas att du hittar nån tjej , läste att du har kört C6 på Gotland Ring , jag har med kört på Gotland Ring men jag körde Subaru Impreza WRX STI , vilken skön bana å köra på , lungt att man ska köra där nästa år igen he he ...........

Nissan Silvia
chrno RE-雨宮
16 december 2008 · 481 Inlägg

Grynet: Är det inte fördomsfullt av dig att säga att alla "slitzmodeller" är sämre än dig bara för att dom tar av sig kläder, eller har snygga kroppar? Å dom få gånger jag tvingats se på program som handlar om folk som vill bli modeller så har det allt varit både underkläder och avklätt med på programmet för att dom ska kunna "behärska"alla situationer och fortfarande prestera.

Fördommar finns det fullt av överallt, å jag tror det är få personer som kan komma undan med att kasta glas i stenhus när det gäller att dömma andra utifrån stereotyper.

RE-Amemiya Kitted FD3S
_Grynet_ Raggarmuffin
16 december 2008 · 138 Inlägg

chrno skrev:
Grynet: Är det inte fördomsfullt av dig att säga att alla "slitzmodeller" är sämre än dig bara för att dom tar av sig kläder, eller har snygga kroppar? Å dom få gånger jag tvingats se på program som handlar om folk som vill bli modeller så har det allt varit både underkläder och avklätt med på programmet för att dom ska kunna "behärska"alla situationer och fortfarande prestera.

Fördommar finns det fullt av överallt, å jag tror det är få personer som kan komma undan med att kasta glas i stenhus när det gäller att dömma andra utifrån stereotyper.

klart det är! skrev ju det tilloch med big_smile skrev klart och tydligt att jag oxå har fördommar... tongue

sen så tycker ja de e lite skumt att du yttrar dig om hur min kropp ser ut när du inte ens vet vem jag är.. :S vem har sagt att ja har en ful kropp bara för att ja inte viker ut mig?

Bara för att nån på nåt tv-program fotar underkläder så betyder de väl inte att alla gör det.. skillnaden är att det där är en tävling så de kan inte säga nej, å sen har dom ju till stor del lättklätt även där för att dra tittare eftersom det faktist är ett tv-program.

I verkligheten kan man välja.


Jag står fortfarande kvar vid mina fördommar och erfarenheter av utviknings-modeller.. big_smile




konstigt egentligen hur en dejting-tråd plötsligt handlar om utvik wink

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang