3451
Sök

varför så tråkiga..........

50 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
fan va tråkigt asså, denna underbara sidan har massa besökare varje dag, massa medlemmar som loggar in m.m folk kikar runt på olika bilar men F*N ingen som kommenterar varandras bilar, finns ju så många bilar här som borde får massa röster o massa kommentarer men icke sa nice, VARFÖR ? är de svårt o slänga iväg en kommentar o såå.....är de kanske för svårt o hitta röstknapparna o kommentar rutan ? 

tråkigt men sant ! suck o snyft

Burning make you poor

Avstängd
962 Inlägg
23 oktober 2008
Ja jag tycker också att det är hemskt, kan knappt sova om nätterna och för min del ett mycket större problem än rasade lådor!

50 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
prodrive skrev:
Ja jag tycker också att det är hemskt, kan knappt sova om nätterna och för min del ett mycket större problem än rasade lådor!

haha asså de säger du ! smile

Burning make you poor

Häst
1 099 Inlägg
23 oktober 2008
Tycker jag att en bil är nice så kommenterar jag den.. sänder även med en värdig röst.
Tvivlar på att jag är ensam om att göra det iaf. smile

Än är inte den sista idioten född..

FreddeK
23 oktober 2008
finns så mycket att kolla på och när man varit aktiv ett tag så mättas man av alla bilar och lägger inte så mycket kommentarer och röster...man sätter en standard i hjärnan och när den bryts faller det kommentarer och även en röst. Jag vill hela tiden ha ballare bilar och när jag lämnar en kommentar så är det verkligen för jag menar det. Många fäller ju kommentarer för att få en kommentar på sin egen bil...
Senast redigerat av Freddeponken (23 oktober 2008)

Häst
1 099 Inlägg
23 oktober 2008
Freddeponken skrev:
Många fäller ju kommentarer för att få en kommentar på sin egen bil...

Sant.. Grymt pinsam "stämning" när nån skriver: "Fan va nice biiiiil du har".. sen svarar man: "Tack" och får till svars: "Jaaaa.. Rösta på min."..  USCH.

smile

Än är inte den sista idioten född..

FreddeK
23 oktober 2008
DoT skrev:
Freddeponken skrev:
Många fäller ju kommentarer för att få en kommentar på sin egen bil...

Sant.. Grymt pinsam "stämning" när nån skriver: "Fan va nice biiiiil du har".. sen svarar man: "Tack" och får till svars: "Jaaaa.. Rösta på min."..  USCH.

smile

Ja det är helt sant. Bättre att få kommentarer som kommer från hjärtat och inte från poängkåta småbarn.

1 827 Inlägg
23 oktober 2008
Well, jag röstar endast på dom bilar som förtjänar det, och många här har väldigt usel smak i mina ögon...

Med det vill jag tillägga att jag oftast inte brukar ge dåliga betyg, utan helt enkelt struntar i betygsättningen helt

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

1 488 Inlägg
23 oktober 2008
Rubriken är för vilseledande och felsatt, kika på våra regler om hur den ska se ut för att vara godkänd.
Tråd låst med hänsyn till detta.

Mvh
Moderator

Sök