hmm du bör nog sätta ihop rören med nå bättre än silver tejp då det inte är de mest optimala för ändamålet tror ja nä seriöst, börjar se riktigt kul ut skulle nog vilja ha 2 st på min ja med
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Vad har du mer tänkt att göra med själva motorn då? För det funkar ju inget vidare med bara det du sagt än så länge. Menar byte av stakar och framförallt toppen som inte något vidare orginal. Bara undrar för tycker det är roligt med dubbel turbo på b230 och vill sen den funka.
Vad har du mer tänkt att göra med själva motorn då? För det funkar ju inget vidare med bara det du sagt än så länge. Menar byte av stakar och framförallt toppen som inte något vidare orginal. Bara undrar för tycker det är roligt med dubbel turbo på b230 och vill sen den funka.
stakar och kolvar är bytt i den men de bytte jag när jag höll på med 140in så de finns inge bilder på, har en 531 topp som ska portas, vx3 kam, megasquirtet, andra spridare,insuget ska portas samtidigt som toppen sen kommer de väll mer som man hittar på
så nu har de hänt lite igen då.2 av tryckrören vart klara så lite bilder på de då
tryckrören
sen så skulle jag ju bygga om fronten som jag sa så lite bilder på de då långt ifrån klart krockbalk e ju onödigt man hade ju inte tänkt o krocka direkt
så nu har jag bestämt mig! stolarna och bältena kommer jag ta från subarun o sätta i volvon för de känns inte så kul o ha en bruksbil man bara kan sitta 2 i samt att jag inte orkar pilla inför besiktningen har nog med problem där som det är med den bilen så jag säljer även mitt bältes stag någon som är intresserad så kostar det 3000kr det är nytt inprinsip hara bara kört bilen ca 3 gånger sen det sattes i så nästan nytt
Volvo - Probably the best car in the world "Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare