25 oktober 2008
Trådstartare
igår när ja var på väg hem så börja det ryka från farhållaren...så jag slet ur kabeln och när ja gjorde de slog de gnister från kabeln men inte mer med de klockan var halv 4 på morgonen så ja åkte hem. sen idag så tog ja bort kåperna och klippte av dom kablarna till farthållaren eftersom de var de som var trasigt(dum som ja var). och nu funkar varken halvljuset eller vänstra helljuset(det vänstra lyser pytte lite,inte mycket alls). vad kan de vara för fel? har kollat säkringar och dom är hela ser ingen mer bränd kabel vid ratten iallafall och kan inte ha blivit så farligt eftersom ingen säkring har slagit ut men kan de vara så enkelt som att det är att lampan är slut på vänster lyse satt halvljuset inte funkar?
MÅSTE FÅ SVAR
Tack på förhand/ jimmie