CD-baksätet ska vad jag vet inte passa i CS:en, av några olika anledningar som jag inte kommer på just nu. Men framstolarna passar utan nån modifikation...
CD-baksätet ska vad jag vet inte passa i CS:en, av några olika anledningar som jag inte kommer på just nu. Men framstolarna passar utan nån modifikation...
//Jacob
Tack Jacob! bra när det finns kunniga runt om kring en
//Jacob
Tack Jacob! bra när det finns kunniga runt om kring en
Jag e dock inte helt 100 på de, men ganska säker på att CD-baksätet inte går att montera i en CS och vise versa
CD-baksätet skiljer sig i fästanordningen då det inte är fällbart som det är på CS och CC. Har dock för mig att det finns folk som modifierat om dessa fästen och på så sätt kunnat stoppa in säten av "fel" sort. Men utbudet av 9000 är smått oändligt så är det väl lika bra att köpa säten som passar bolt on va?
Vore det inte lättare att behålla baksättet i cd eller byta till en annan färg men med cd baksättet. sen bytter du bara stolarna fram.
Det tänkte ni inte på va va va ?????????????? Kram Tuva
Hehe, jo det är ju så som är lättast, men man vill gärna kunna fälla i cd'n med då den har lite minde utrymme än cc, cs. Men vi får se hur det blir, lär ju vara väldigt mycket jobb, för och fixa det!