är väldigt sugen och han tävlar i billjud och racear osv och måste hämta ut sin bil från verkstad där han har trim nota på 46tusen därför han sänkt denna bil så mycket. jag kan ej så mycket om bmw osv nått speciellt jag ska kolla? och priset med dessa fälgar och billjud? mycket tacksam för snabbt svar MVH Dan
Tråden låst med hänvisning till Reglerna om Rubriker. Gör om, gör rätt. / Mod
Jag har svårt för folk i annonser som inte vågar ge ut sitt namn? Inte ens ett förnamn? Eller förlåt, han/hon kanske heter mkmk123. Rent generellt så verkar annonsen lite halvseriöst skriven. My 5 cents.
Jag har svårt för folk i annonser som inte vågar ge ut sitt namn? Inte ens ett förnamn? Eller förlåt, han/hon kanske heter mkmk123. Rent generellt så verkar annonsen lite halvseriöst skriven. My 5 cents.
Får han inte bilen såld med den annonsen han har nu, så lär det inte bli lättare om han höjer priset igen förste November.
Och vågar man inte skriva sitt namn i annonsen, plus att bilen är köpt den 1e oktober... Killen är desperat. Finns nog mer att pruta om man verkligen vill ha bilen, och står där framför honom med slantarna...
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet