3466
Sök

ska köpa ett ljudsystem för 3k nu

534 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hej

jag ska köpa ljud till min cheva pickup å de ska va me sterio å högtalare max 6x9:or då annat får knapt plats bakom hel soffan 3k (tusen)


465 Inlägg
29 oktober 2008
#2
*intresse klubben antecknar*

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 oktober 2008
#3
Och du vill ha hjälp med? Vad? Eller behöver du hjälp?

Hursom helst, man får inte så mkt för 3000...

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 600 Inlägg
29 oktober 2008
#4
kolla på www.netonnet.se och www.fynda.se billigt så kolla in där. www.mds.se har ju me billigt ljud.

gör som jag kör gubba racer=)

329 Inlägg
29 oktober 2008
#5
te_wik skrev:
Och du vill ha hjälp med? Vad? Eller behöver du hjälp?

Hursom helst, man får inte så mkt för 3000...

Mvh Tommy

du kan väl få en halv cd spelare som är något att ha för 3k:-)
eller ett framsystem kan man ju också få för runt 3k som är bra :-)
Senast redigerat av Herr Nilsson (29 oktober 2008)

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
29 oktober 2008
#6
Man kan få en mycket bra CD för under 3000kr.

Alpine 9884R låter mycket bra för det den kostar.

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173


Sök