Svårt med renodlade drifting spel, men GRID har mycket drift tävlingar och allt liknande inlagt. Need for speed pro street har ju också drifting som en racing genre, men att drifta på det är som att köra på smör... Kommer inte på mer just nu, kanske är "gratis" spel du söker?
Svårt med renodlade drifting spel, men GRID har mycket drift tävlingar och allt liknande inlagt. Need for speed pro street har ju också drifting som en racing genre, men att drifta på det är som att köra på smör... Kommer inte på mer just nu, kanske är "gratis" spel du söker?
Lite utav var de mesta kan man ladda ned på internet så Men tackar så mycke
För att förtydliga, LFS är inget driftingspel egentligen.. men alla som spelar det gör de för att drifta.
Vad är egentligen LFS ? Live For Speed vet jag... men alltså är inte det som man spelar över internet och kostar en massa ?
Mvh // Charlie
Första LHS S1 kan du köra online med turbobilen, det är de man vill. Det finns inte många servrar kvar men de finns några. Programet är svårt att få tag på oxå enligt min LFS expert Nya LHS S2 kostar pengar, och då kör man med en bmw
Live for speed är så sjukt kul när man har hittat rätta inställningarna som passar en och lärt sig köra lite grann. Önskar att jag hade en ratt bara... Går att spela både on- och offline.
Live for speed är så sjukt kul när man har hittat rätta inställningarna som passar en och lärt sig köra lite grann. Önskar att jag hade en ratt bara... Går att spela både on- och offline.
Jasså ? Fasiken går detta att ladda ned på internet :$
Går även att få upp bilen på framhjulen och köra en liten bit Finns säkert nån jävel som har lyckats balansera bilen på 2 däck... Själv välter jag hela tiden så jag har gett upp med det.
Spelar inte så himla mycket nu men brukar köra några varv ibland, eller ja tills däcken tar slut åtminstonde
aa..jag kör bara demot.. 3 banor och 3 bilar man har ju iaf turbobilen. men sen har jag en patch så har alla bilar och alla banor helt gratis
aa..jag kör bara demot.. 3 banor och 3 bilar man har ju iaf turbobilen. men sen har jag en patch så har alla bilar och alla banor helt gratis