2844
Sök

Måste realcars sidokjolar modifieras till Volvo 855?

168 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Tjena:) Har köpt sidokjolar från realcar men passar inte riktigt som dom ska:| Måste man såga ut vid B-stolpen? Eller har jag fått fel?

Mvh
Senast redigerat av 855Affe (31 oktober 2008)

Japs :)
775 Inlägg
31 oktober 2008
om du lägger dig o tittar underifrån så ser du svarta runda saker, tryck in stiften som finns i mitten av dem, det kan vara lite besvärligt o få bort alla men när du tryckt in alla så de lossnat så är det bara o bända bort sidkjolen, den är ihackad där uppe med piggar i karossen så lite försiktig får man vara när man tar loss dem, men börja o peta ur stiften

VW Ägare
1 011 Inlägg
31 oktober 2008
Skippa smålänskan när du skriver på ett svenskt forum så kanske fler förstår vad du vill ha fram.

Smålands-svenskt lexikon:

den = bort, loss

Henrik Eberlund

168 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Westberg skrev:
om du lägger dig o tittar underifrån så ser du svarta runda saker, tryck in stiften som finns i mitten av dem, det kan vara lite besvärligt o få bort alla men när du tryckt in alla så de lossnat så är det bara o bända bort sidkjolen, den är ihackad där uppe med piggar i karossen så lite försiktig får man vara när man tar loss dem, men börja o peta ur stiften

Tackar så mkt:)

VW Ägare
1 011 Inlägg
31 oktober 2008
855Affe skrev:
Eberlund skrev:
Skippa smålänskan när du skriver på ett svenskt forum så kanske fler förstår vad du vill ha fram.

Smålands-svenskt lexikon:

den = bort, loss

Ursäkta så mkt

Inge illa menat. Tänkte bara att det är lättare att få svar om folk vet vad du menar. Bara det jag tänkte på.

Henrik Eberlund

Japs :)
775 Inlägg
31 oktober 2008
855Affe skrev:
Tjena:) Har köpt sidokjolar från realcar men passar inte riktigt som dom ska:| Måste man såga ut vid B-stolpen? Eller har jag fått fel?

Mvh

hmm det va inte det ja svara på, o ja behövde iaf inte modda dem ngt

Sök